حجم زیاد تبلیغات در «پایتخت 6» از کجا نشئت میگیرد؟
به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، تبلیغات زیادی در برنامههای تلویزیونی خصوصا در زمانهای پربیننده، همیشه محل سؤال و انتقاد است. خصوصاً این انتقاد از ناحیه مخاطبی است که جلوی تلویزیون نشسته و ممکن است همین روند موجبات رنجش او را ایجاد کند.
زمان پخش سریالهای پرمخاطب ازجمله زمانهایی است که سیما به خاطر کمی بودجه و عدم حمایتهای مالی دولتی از آن برای تبلیغات و پر کردن سهم مالی خود استفاده میکند بیآنکه عمدتاً حقوق مخاطبش رعایت شود.
اولین قسمت از سریال نوروزی «پایتخت 6» با حجم زیادی از آیتمهای تبلیغی میانبرنامهای مواجه شد تا جایی که حتی برخی این را متوجه خود سازندگان مجموعه و شاید توافق آنها با شبکه عنوان کردند؛ توافقی که گاه برخی برندهای تبلیغی با صداوسیما نیز دارند تا نفعی دوطرفه برای هریک رقم بزند!
هرچند که محسن تنابنده نسبت به این اتفاق چنین واکنشی نشان داد: ««ما هم مثل شما از حجم تبلیغات کلافه و دلخور هستیم.»
به هرحال مخاطب سیما این چنین تولیدات تلویزیونی مثل سریال «پایتخت» را علاقهمند است؛ اما هر توافقی در این بین و یا کسب درآمد دوچندان برای کاستیهای بودجهای و غیره موجد نارضایتی مخاطبان و تماشاگران میلیونی آن خواهد شد.
لازم به ذکر است «پایتخت 6» به کارگردانی سیروس مقدم طبق کنداکتور شبانه شبکه یک هر شب ساعت ۲۲ و تکرار آن ساعت ۱۰ صبح و ۱۷ روز بعد پخش میشود.
انتهای پیام /4143/پ
انتهای پیام/