دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آذر 1398 - 13:19
شهردار منطقه 11:

خانه‌های «همدم» در محدوده راه آهن تهران احداث می‌شود

شهردار منطقه 11 تهران از راه اندازی و احداث خانه‌های «همدم» در محدوده شمال و غرب راه آهن خبر داد.
کد خبر : 446399
95862.jpg

نصرالله آبادیان در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره تسهیلاتی که شهرداری تهران برای ازدواج آسان جوانان ارائه می‌کند، اظهار کرد: موضوع خانه‌های همدم در راستای سیاست تسهیل ازدواج آسان جوانان برای اقشار کم درآمد است.


وی افزود: شهرداری تهران درصدد است تا برای تسهیل ازدواج آسان جوانان، امکاناتی را برای کسانی که مشکلات مالی دارند فراهم کند و بدین منظور از ظرفیت‌های مناطق مختلف پایتخت استفاده شود.


شهردار منطقه 11 تهران گفت: شهرداری از سازمان فرهنگی هنری و همینطور معاونت فرهنگی خواست تا در اجرای این طرح مشارکت داشته و پیگیری نمایند.


آبادیان اظهار کرد: درصدد هستیم در منطقه 11 با توجه به زیرساخت‌هایی که وجود دارد به‌عنوان پایلوت این امر را ترویج دهیم و با شناسایی و درخواست‌ها امکاناتی برای اقشار کم در آمد فراهم کنیم.


وی با بیان اینکه برای این کار قاعدتا ساز و کارهایی نیاز بوده و آن هم پویش شهروندان است، گفت: جوانانی که در شرف ازدواج هستند یا زوج‌های جوان می‌توانند با حضور در کلاسهایی که به این منظور برگزار می‌شود از تسهیلاتی که برای ازدواج آسان جوانان وجود دارد بهره مند شوند.


آبادیان در مورد محل احداث و راه‌اندازی خانه‌های همدم اظهار کرد: بخش جنوبی منطقه 11 برای راه اندازی خانه‌های همدم در نظر گرفته شده است که محدوده شمال و غرب راه آهن است.


انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته