دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1398 - 14:06

ماجرای خندیدن جهرمی به آنتن‌دهی موبایل در مناطق زلزله‌زده از زبان نماینده میانه

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر جوان با من تماس گرفت که خطاب به او گفتم به یاد داری درباره وضعیت ارتباطی روستاها و آنتن‌دهی موبایل گفتم و به من خندیدی؟ امروز که کل روستا خراب شده؛ زیرا موبایل آنتن نمی‌دهد.
کد خبر : 444266

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، فردین فرمند در جلسه نشست علنی امروز مجلس با اشاره به زلزله استان آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد:  «اگر به خاطر عشق به خدا نبود، یک عده بسیجی و جوان خالص به میانه نمی‌رفتند تا به کمک زلزله‌زدگان بشتابند، زلزله‌زدگانی که هیچ مسئولی به فکر آنها نیست».


نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئولان فقط بازدید می‌کنند و حتی با حضورشان مانع خدمات‌رسانی می‌شوند، زیرا مسئولان استانی باید از آنها پذیرایی کنند، پس نیایند بهتر است، افزود: «مردم زلزله‌زده نیازی به عکس‌های سلفی ندارند».


وی به تماس تلفنی نایب رئیس مجلس به او درباره آنتن‌دهی تلفن هم اشاره کرد و گفت: «البته بعد از این تماس وزیر جوان با من تماس گرفت که خطاب به او گفتم به یاد داری درباره وضعیت ارتباطی روستاها و آنتن‌دهی موبایل گفتم و به من خندیدی؟ امروز که کل روستا خراب شده، کسی نمی‌تواند اطلاع‌رسانی کند، زیرا موبایل آنتن نمی‌دهد».


فرمند با بیان اینکه خانه افراد کم‌درآمد امروز از بین رفته و فاجعه‌ای بر اثر زلزله آذربایجان‌شرقی به بار آمده است، خاطرنشان کرد: «حدود 2 سال پیش، مجری صداوسیما با دختر 8 ساله‌ای از یکی از روستاهای میانه در حال مصاحبه بود که آن دختر با حرارت صحبت می‌کرد و وقتی مجری از او علت این عصبانیت را پرسید، پاسخ داد که می‌خواهم مملکتم را درست کنم؛ روز زلزله پیکر او که حالا 10 ساله بود، از زیر آوار درآمد و این‌ها برای ما درد است».


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته