دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1398 - 17:45
معاون امداد و نجات هلال احمر استان آذربایجان شرقی خبر داد؛

تخریب چندین روستا بر اثر زلزله صبح امروز ترکمنچای/ زلزله زدگان از روی ترس به کمپ‌ها پناه آوردند/ زلزله تلفات نداشت

معاون امداد و نجات هلال احمر استان آذربایجان شرقی گفت: بر اثر زلزله صبح امروز که در شهرستان ترکمنچای استان آذربایجان شرقی رخ داد چندین روستا تخریب شد.
کد خبر : 444275
IMG_0278.JPG

مثنی حیاتی در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره زلزله صبح امروز شهرستان ترکمنچای ، اظهار کرد: صبح امروز زلزله‌ای با قدرت 4.7 ریشتر به عمق 7 کیلومتری زمین در ترکمنچای استان آذربایجان شرقی رخ داد که برخی روستاهای این شهرستان تخریب شدند.


وی افزود: برخی از دیوار خانه‌های مردم ترکمنچای که به دلیل زلزله دو روز پیش دچار ترک برداشته بودند، بر اثر زلزله صبح امروز  ترک‌هایشان عمیق‌تر شد.


معاون امداد و نجات هلال احمر استان آذربایجان شرقی گفت: به دلیل جمعیت بسیاری که بر اثر ترس از زلزله به بیرون از منازل خود آمده‌ بودند، با استقرار بیش از 10 چادر در کمپ‌های 15 محله شهر ترکمنچای، نگرانی اسکان را برطرف کردیم. ضمن اینکه چادرهایی هم در روستای صومعه برپا کردیم.


حیاتی گفت:‌ در اثر زلزله صبح امروز برخی خانه‌های روستایی که خشتی و گلی بودند تخریب شدند و هنوز تعداد تخریبی اعلام نشده. هم‌چنین گزارشی از تلفات احتمالی برای این زلزله اعلام نشده است.


انتهای پیام/4046/


  













           

انتهای پیام/

برچسب ها: زلزله
ارسال نظر
هلدینگ شایسته