93 درصد درآمد تبلیغاتی فیسبوک در حوزه تبلیغات موبایلی است
به گزارش خبرنگار حوزه رسانه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سایت hootsuite،، تبلیغات همیشه بهعنوان مهمترین ابزارهای کسب وکارها شناخته میشود اما تغییر و تحولات در حوزه فناوری اطلاعات نحوه ارائه تبلیغات را از رسانههای جمعی و فیزیکی به فضای مجازی و بهشکل کاملاً شخصی شده تبدیل کرده است.
بنابر آمار و اطلاعات منتشر شده در ارتباط با تبلیغات فضای مجازی حاکی از آن است که تنها در سال 2018 تبلیغات در شبکههای اجتماعی 32 درصد افزایش یافته است.
در میان شبکههای اجتماعی فیسبوک با کسب درآمد 55 میلیارد دلاری در سال 2018 از طریق تبلیغات در رسانه خود درآمد کسب کرده که 93 درصد آن بهواسطه تبلیغات موبایلی بوده است.
اینستاگرام در این خصوص با کسب درآمد 6.84 میلیارد دلاری در جایگاه بعدی کسب درآمد از تبلیغات موبایلی در شبکههای اجتماعی قرار دارد.
شایان ذکر است توئیتر با کسب درآمد 2.6 میلیارد دلاری در سال 2018 از طریق تبلیغات، 25 درصد درآمد خود را در این زمینه نسبت به سال گذشته افزایش داد.
انتهای پیام/4105/
انتهای پیام/