دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از سوی فرهنگسرای قرآن؛

نشست‌های پژوهشی مبانی قرآن در اندیشه امام و رهبری برگزار می‌شود

نشست‌های پژوهشی مبانی قرآن در اندیشه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب از این هفته در فرهنگسرای قرآن آغاز خواهد شد.
کد خبر : 354103
2814367.jpg

علی‌اکبر توپچی در گفتگو با خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از برگزاری نشست‌های پژوهش قرآنی خبر داد و گفت: هم‌زمان با ایام دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نشست‌های قرآنی با حضور قاریان و حافظان قرآن در تهران برگزار می‌شود.


وی افزود: نشست‌های پژوهشی مبانی قرآن در اندیشه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب از این هفته در فرهنگسرای قرآن آغاز خواهد شد و تا چهار هفته ادامه دارد.


رئیس فرهنگسرای قرآن تصریح کرد: اولین برنامه پژوهش‌های قرآنی این هفته پنجشنبه چهارم بهمن ماه از ساعت 9 تا 11 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام سید مصطفی میرلوحی عضو هیئت‌علمی دانشگاه امام صادق (ع) برگزار خواهد شد.


فرهنگسرای قرآن در سال 1381 در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع فعالیت جدی خود را آغاز کرد، این فرهنگسرا با ضرورت توجه دادن شهروندان به ارزش‌ها و دستورالعمل‌های قرآنی در زندگی شهری، ترویج و تعمیم ارزش‌های قرآنی به‌منظور پیشگیری از آسیب‌های فرهنگی اجتماعی شهروندان، تقویت کانون‌های ترویج قرآن در بافت شهری، برپایی فعالیت‌های تخصصی قرآنی، ادبی و هنری و حمایت از هنرمندان در جهت خلق آثار هنری قرآنی و نیز آشنایی گروه‌های مختلف جامعه با فرهنگ قرآنی ایجاد شده است.


گفتنی است، فرهنگسرای قرآن به نشانی تهران، خیابان قزوین، نرسیده به سه‌راه آذری، نبش خیابان شهید کاظمی واقع‌شده است.


انتهای پیام/4072/4090/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته