دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تک‌تیرانداز آمریکایی «سوخته» به آشپزی وادار شد + تصاویر و ویدئو (تریلر)

بردلی کوپر بازیگر نقش مرگبارترین سرباز آمریکا در عراق در فیلم «تک‌تیرانداز آمریکایی» قصد دارد با ایفای نقش یک سرآشپز زجرکشیده برای چهارمین سال پیاپی نامزد دریافت جایزه اسکار شود.
کد خبر : 33343

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، فیلم «سوخته» (Burnt) با بازی بردلی کوپر در نقش اصلی در نیمه پاییز به روی پرده می‌آید و بردلی کوپر امیدوار است با این فیلم برای بار چهارم و در چهارمین سال پیاپی نامزد دریافت جایزه آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار شود و احتمالاً این بار نظر رأی دهندگان آکادمی را برای کسب این جایزه جلب کند.


بردلی کوپر در فیلم «سوخته» به کارگردانی جان ولز، سازنده «آگوست در اوسیج کانتی» و «مردان شرکتی» نقش سرآشپز مشهوری را دارد که در اوج موفقیت سقوط می‌کند و پس از آن وادار می شود که از قالب مرد درهم شکسته و زجرکشیده‌ بیرون بیاید و یکبار دیگر خود را در موقعیت یک سرآشپز موفق ثابت کند. فیلمنامه را استیون نایت نوشته است که در سال 2013 به عنوان نویسنده و کارگردان فیلم تک بازیگر «لاک» (با بازی تام هاردی) خوش درخشیده است.



به گزارش گاردین، بردلی کوپر برای ایفای این نقش از گوردون رمزی، سرآشپز مشهور بریتانیایی مشورت گرفته است. پیش از این قرار بود فیلم «سوخته» عنوان «سرآشپز» داشته باشد که فیلمی به همین نام به کارگردانی یان فاورو و بازی فاورو و اسکارلت جوهانسن در سال گذشته روی پرده رفت و سبب تغییر عنوان این فیلم شد.



سی‌ینا میلر که در فیلم «تک‌تیرانداز آمریکایی» نقش همسر بردلی کوپر را ایفا می‌کرد، در این فیلم نیز حضور دارد. از دیگر بازیگران فیلم «سوخته» می‌توان به اوما تورمن، اما تامپسن، آلیشیا ویکاندر، لیلی جیمز، عمر سای و دنیل برول اشاره کرد.



فیلم «سوخته» قرار است در تاریخ 23 اکتبر (1 آبان) به روی پرده بیاید. تریلر فیلم «سوخته» را در لینک ذیل می‌توانید تماشا کنید:







تریلر «سوخته» - فرمت: MP4 حجم: 7.1 مگابایت


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

برچسب ها: بردلی کوپر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته