دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1397 - 11:20
وزیر آموزش‌و‌پرورش:

توزیع بیش از یک هزار تبلت و 166 لپ تاپ بین دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

وزیر آموزش‌و‌پرورش از توزیع یک هزار و ۱۰۷تبلت و ۱۶۶ لپ تاپ بین دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده خبر داد.
کد خبر : 277942

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سید محمد بطحایی در جمع دانش‌آموزان مناطق قصر شیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب، کرند، ثلاث و گهواره شرکت کننده در اردوی یک هفته‌ای آموزشی-فرهنگی جامع کنکور، در اردوگاه باهنر با تبریک روز معلم اظهار کرد: پس از وقوع زلزله در غرب کشور آموزش‌و‌پرورش با تشکیل ستادهایی در مرکز، استان و شهرستان‌های زلزله‌زده کار استمرار آموزش در مناطق صدمه دیده را آغاز کرد.


وزیر آموزش‌و‌پرورش تصریح کرد: با هدف کاهش سختی‌ها و تقویت روحیه دانش‌آموزان حادثه دیده و همچنین جلوگیری از بازماندن آنها از تحصیل، آموزش الکترونیکی و همچنین آموزش حضوری به عنوان دو برنامه کاربردی در این راستا در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفت.


وی ادامه داد: توزیع یک هزار و ۱۰۷تبلت و ۱۶۶ لپ تاپ بین دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده و آموزش‌های حضوری در سه مرحله مناطق و شهرستان‌‌ها، استان و تهران از جمله برنامه‌های آموزش‌و‌پرورش پس از وقوع زلزله در کرمانشاه بوده است.


بطحایی از پیش بینی و اجرای برنامه‌های بسیار فشرده‌ای برای دانش‌آموزان کنکوری خبر داد و افزود: در حوزه ستادی تمام تلاش خود را برای آموزش دانش‌آموزان انجام دادیم. امیدوارم دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده در مهر ۹۷در رشته‌های تحصیلی مورد علاقه خود در دانشگاه‌ها ادامه تحصیل دهند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته