دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1397 - 14:24

سرنوشت مبهم 6 کودک در سه راه افسریه

6 کودک که دوازدهم فروردین‌ماه در شهرستان گرمسار از منزل خود خارج شده و با خودرویی به تهران آمده بودند، 6 روز است که ناپدیده شده‌اند.
کد خبر : 271375

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، تصویری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد 6 کودک به طور همزمان در سه راه افسریه، میدان آقانور ناپدید شدند.


پدر 4 نفر از این کودکان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: ساعت 8 دوازدهم فروردین‌ماه بود که 4 فرزندم به همراه 2 فرزند برادرم از خانه در شهرستان گرمسار به قصد رفتن به پارک خارج می‌شوند و پس از آن خبری دیگر از آنها در دست نیست.


پدر این 4 فرزند ادامه داد: پس از جست‌وجوی فراوان متوجه شدیم که یک ماشین شخصی این 6 نفر را سوار و به قصد تهران حرکت کرده است. توانستیم راننده این خودرو را پیدا کنیم و متوجه شدیم که آنها خواسته‌اند تا به تهران بروند و راننده در ازای دریافت 22 هزار و 500 تومان آنها را به تهران آورده و در سه راه افسریه پیاده کرده است.


وی با بیان اینکه خانه یکی از برادرهایم در تهران است، گفت: ما گمان می‌کردیم که آنها به قصد آمدن به خانه برادرم گرمسار را ترک کرده‌اند، اما آنها اصلا پایشان به خانه برادرم نرسیده و مشخص نیست پس از پیاده شدن از خودرو چه بلایی بر سر آنها آمده است.


وی با بیان اینکه راننده اصلا از بچه‌ها سوال نکرده که قرار است کجا بروند یا چه کار کنند؛ اضافه کرد: محمد فرزند بزرگترم که 12 سال سن دارد به همراه ریحانه 9 ساله، سیده 8 ساله، موسی 7 ساله، سمیه 5 ساله و سمیره 4 ساله از ساعت 12 شب دوازدهم فروردین‌ماه تا به امروز ناپدید شدند و هیچ خبری از آنها در دست نیست و هیچ‌کس آنها را ندیده است.


پدر کودکان گم شده توضیح داد: به راننده گفتم که چرا آن موقع شب فرزندان من را سوار خودرو کردی و به تهران آوردی که پاسخ داد: من راننده هستم آنها می‌خواستند به تهران بیایند و من هم همین کار را کردم.


وی با بیان اینکه این پرونده هم‌اکنون از سوی پلیس تهران و گرمسار در حال پیگیری است، گفت: من از اتباع افاغنه ساکن گرمسار هستم و امیدوارم که فرزندانم به زودی پیدا شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب