دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 فروردين 1397 - 15:47
همزمان با روز طبیعت صورت گرفت؛

توزیع 3 تن کیسه جمع آوری پسماند در بوستان‌های پایتخت

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، از توزیع 3 تن کیسه جمع‌آوری پسماند در بوستان‌های واقع در مناطق 22 گانه در روز طبیعت خبر داد.
کد خبر : 270368

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند، رضا عبدلی با اشاره به جمع‌آوری پسماند خشک و ‌تر در روز 13 فروردین‌ماه سال جاری از بوستان‌های پایتخت افزود: این سازمان در روز طبیعت با همکاری ادارات مدیریت پسماند مناطق 22 گانه ضمن آموزش و فرهنگ سازی بین شهروندان در خصوص کاهش تولید پسماند، کم حجم سازی و آبگیری پسماند و همچنین تفکیک پسماند خشک در مبدا، بر ضرورت رعایت آن تاکید کرده و در همین راستا 3 تن کیسه پسماند خشک بین شهروندان توزیع شد.


وی از حضور آموزشگران ادارات مدیریت پسماند در بوستان‌ها در روز طبیعت خبر داد و گفت: آموزشگران ادارات مدیریت پسماند مناطق 22 گانه از صبح روز 13 فروردین در بوستان‌ها‌ی مناطق 22 گانه حضور داشته و با آموزش چهره به چهره و توزیع بروشور در زمینه مدیریت بهینه پسماند از مردم خواستند که زباله‌های خود را در کیسه‌هایی که در اختیار شان قرار داده شده بریزند و در طبیعت رها نکنند.


مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به اینکه در روز 13 فروردین اکثر زباله‌های تولیدی، پسماندهای خشک هستند، گفت: کیسه‌ها توزیع شده بین شهروندان آبی رنگ بوده که توسط این سازمان در اختیار ادارات مدیریت پسماند مناطق 22 گانه جهت توزیع قرار داده شده است.


عبدلی در پایان با تاکید بر اهمیت سلامت، بهداشت و رفاه شهروندان به عنوان اهداف اصلی مدیریت شهری خاطر‌نشان کرد: هماهنگی‌های لازم در زمینه آموزش شهروندان و توزیع کیسه ویژه پسماند با مناطق 22 گانه انجام شده بود و در پایان روز 13 فروردین پس از جمع آوری، این کیسه‌ها از محیط خارج شده و در محل معین جهت پردازش و دفع نهایی دپو شد.






انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته