دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1396 - 15:15

دزدی 198 برگ چک/ خیانت 300 میلیونی کارگر به صاحبکارش 

رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس، با اشاره به دستگیری کارگر خیانت‌کاری در یک کارخانه به جرم سرقت 300 میلیونی، گفت: این متهم 198 برگه چک مشتریان کارخانه را طی چند مرحله سرقت و برای خود نقد می‌کرد. 
کد خبر : 258861

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سرهنگ محمد قربان منصوری به تشریح این خبر پرداخت و گفت: برابر اعلام مرکز پیام فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر سرقت از یک کارخانه در محدوده خیابان بذرافشان، تیمی از مامورن این یگان برای بررسی به محل اعزام شدند.


این مقام انتظامی عنوان کرد: در بررسی‌های اولیه مالک کارخانه اظهار کرد که حدود 300 میلیون تومان طی 198 فقره چک از گاوصندوقش به سرقت رفته و این در حالی است که تخریبی در کار نیست و همچنین در بررسی از درآمد چند ماهه کارخانه متوجه اختلاف 300 میلیون تومانی شده که در بررسی از سوی حسابدار شرکت معلوم شد که 198 فقره چک از بین چک‌های خریداران از داخل گاوصندوق به سرقت رفته و از طریق بانک‌ها وصول شده است.
وی افزود: از آنجا که هیچ آثار تخریبی در کار نبود، ظن ماموران به کارمندان شرکت رفته و به تحقیق از آنها پرداختند تا این که اقدام مذکور نتیجه داد و یکی از کارگران به نام "ع" به سرقت از شرکت اعتراف کرد.
رئیس کلانتری 144 بیان کرد: این متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف و اظهار کرد زمانی که کسی در دفتر مدیر عامل حضور نداشته وارد اتاق شده در حالی که جای کلید گاو صندوق را می‌دانسته اقدام به سرقت کرده و برای رد گم کردن هر از چند گاهی اقدام به سرقت می‌کرده است.
منصوری، تصریح کرد: به این ترتیب با اعتراف سارق مذکور باقی چک‌های مسروقه به مالک کارخانه باز پس داده شد و متهم پس از تکمیل پرونده و با شکایت مالباخته به دادسرا منتقل شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: دستگیری کارگر
ارسال نظر
قالیشویی ادیب