دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مروری بر «شکاف اقتصادی» در شبکه پرس‌تی‌وی

برنامه این هفته شکاف اقتصادی (Economic Divide) در شبکه پرس تی وی به مرور قسمت های پخش شده در سال 2017 می پردازد.
کد خبر : 248581

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه به تهیه کنندگی کاوه تقوایی، حدود 10 سوژه از برنامه های تولید شده در سال 2017 را مورد بررسی قرار داده و به بیان روند تغییرات صورت گرفته در مورد آنها می‌پردازد.


در این راستا، ابتدا سوژه موردنظر معرفی شده و پس از آن تاریخچه‌ای از روند تغییرات آن بیان می‌شود. در ادامه نظرات چند نفر از بینندگان در شبکه‌های اجتماعی پیرامون سوژه یاد شده نیز مطرح می‌شود.


از جمله موضوعاتی که در این برنامه مرور می‌شود می‌توان به «ایالات متحده، تجارت با چین»، «اقتصاد ایالات متحده»، «بی‌خانمان‌های آمریکا»، «اقتصاد بریتانیا» و «ایالات متحده بدون بودجه» اشاره کرد.


شکاف اقتصادی (Economic Divide) برنامه هفتگی شبکه پرس تی وی است که با هدف بررسی موضوعات مرتبط با حقوق اقتصادی و اجتماعی مردم در سطح داخلی و بین‌المللی و عملکرد مسئولان در قبال این حقوق، تهیه و پخش می‌شود.


در هر قسمت از این برنامه که از برنامه های پربیننده شبکه پرس تی وی به شمار می‌رود، موضوعات با حضور 2 کارشناس مورد بحث قرار می‌گیرد. از دیگر بخش های این برنامه، نریشن- تصویر، «در عمق» (In Depth) (بررسی عمیق و دقیق یکی از موارد مطرح شده در برنامه) و طرح سوال اختصاصی از بینندگان است.


کاوه تقوایی (مجری و نویسنده)، علی اره‌چی، مهدی عرب و امیر طالبی (گروه نویسندگان)، امید عبدا... زاده و رامین دزیانیان (گرافیست)، مجتبی مقامی (کارگردان هنری و تدوینگر) و علی رشید (هماهنگی) از عوامل تهیه و تولید برنامه «شکاف اقتصادی» هستند.
تکرار این برنامه را که ساعت 01:03 بامداد هر پنجشنبه پخش می شود، جمعه ساعت 00:03 ، یکشنبه ساعت 19:03 و دوشنبه ساعت 11:03 به وقت تهران از پرس تی وی ببینید.


انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه پرس تی وی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته