راهنمایی کامل و تخصصی بیمه شدگان از طریق تماس با شماره تلفن ١٤٢٠
پاسخگویی سریع بیمهشدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان، هدف ایجاد مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی است که در سال گذشته راه اندازی شد.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان تامین اجتماعی، بیمهشدگان زمانی که با شماره تلفن ١٤٢٠ تماس میگیرند و مساله و سئوال خود را مطرح میکنند، کاربر اطلاعات موردنیاز را از تماس گیرنده دریافت و پاسخ را ارائه میکند.
مواردی که نیاز به بررسی تخصصی داشته باشد، پیگیری و نتیجه به مخاطبان پیامک و یا ایمیل میشود.
همچنین، مخاطبان سازمان تامین اجتماعی در تمام ساعات شبانهروز از طریق پیام صوتی با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان میتوانند در ارتباط باشند.
انتهای پیام/