دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رقابت ۶ برنامه صداوسیما با برترین‌ آثار آسیا

شش اثر از تولیدات صدا و سیما به مرحله نهایی مسابقه رادیو تلویزیونی (ABU Prizes) امسال راه یافت.
کد خبر : 211049

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، از میان ۲۱ عنوان برنامه ارسالی از امور جشنواره­ های بین‌المللی اداره کل بین‌الملل به ABU Prizes ۲۰۱۷ ، شش عنوان از تولیدات رسانه ملی برای راهیابی به رقابت نهایی مسابقه پذیرفته‌ شدند.


در بخش برنامه‌های رادیویی سه برنامه " آخرین عکس" تولید مرکز گیلان ، "نقطه صفر" تولید مرکز سیستان و بلوچستان،"زندگی از طریق صدا" تولید رادیو جوان ، موفق به راهیابی شدند و در بخش برنامه های تلویزیونی نیز سه برنامه "روز زرد" تولید مرکز آبادان، تله فیلم "بلوگا" تولید سیما فیلم و گزارش تلویزیونی "این چهار ساعت" تولید خبرگزاری صداوسیما به مرحله نهایی راه یافتند.


بر اساس اعلام امور برنامه‌های اتحادیه رادیو تلویزیونی ABU ، آثار راه‌یافته نهایی، از میان بیش از ۲۶۰ اثر شرکت کننده در این مسابقه انتخاب شده‌اند.


امور برنامه‌ای اتحادیه رادیو تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه که برگزار کننده ABU Prizes است، تاکنون از کارشناسان و اساتید رسانه ملی برای حضور در هیات انتخاب و داوری نهایی بهره جسته‌ است.


مسابقه سالانه ABU Prizes میان تولیدات رادیویی و تلویزیونی رسانه‌های عضو اتحادیه رادیو تلویزیون‌های ‌آسیا و اقیانوسیه در ۷ بخش‌ تلویزیونی و ۷ بخش رادیویی برگزار می شود و برگزیدگان نهایی همزمان با مجمع عمومی سالانه اتحادیه در آبان ماه امسال معرفی خواهند شد.


صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با پذیرفته شدگان نهایی در بخش‌های نمایش، گزارش خبری، خلاقانه و همچنین بخش‌های نمایشی، ورزشی و گزارش تلویزیونی مسابقه امسال، رقابت می کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته