دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نیلوفر لاری‌پور: برنامه «آبان» فقط به زنان سلبریتی نمی‌‌پردازد

سردبیر جدید برنامه «آبان» اهداف و رویکردهای این برنامه در فصل دوم را تشریح کرد.
کد خبر : 191876

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، نیلوفر لاری‌پور، شاعر و ترانه‌سرای شناخته شده کشورمان به عنوان سردبیر فصل دوم برنامه «آبان» که از شبکه اجتماعی آپارات منتشر می‌شود، کار خود را با حضور شهیندخت ملاوردی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به عنوان میهمان آغاز کرد و حالا بعد از وقفه‌ای که به دلیل همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری ایجاد شده بود، فصل دوم را با اهداف و رویکردهای تازه از پی گرفته است.


وی در گفت‌وگو با آنا، درباره این برنامه توضیح داد: «کار را از هفته قبل آغاز کردیم که میهمان نخستین قسمت از فصل دوم، مهرانه مهین‌ترابی بازیگر سینما و تلویزیون بود که منتشر شد و این رویه با هفته‌ای یک برنامه و یک میهمان، ادامه خواهد داشت.»



لاری‌پور ضمن بیان اینکه در این برنامه، پریوش نظریه؛ بازیگر و فیلم‌ساز با میهمانان به گفت‌وگو می‌نشیند و تهیه کنندگی آن را مهدیا عابدی به عهده دارد، افزود: «هدف ما در این برنامه، پرداختن به جایگاه زنان در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ... است و طبیعتا موضوعات مبتنی بر فعالیت‌های میهمانان پیگیری می‌شود.»


سردبیر برنامه آبان درباره نحوه انتخاب میهمان، گفت: «ما در انتخاب‌هامان صرفا به شهرت و سلبریتی بودن اشخاص توجه نمی‌کنیم بلکه زنانی به این برنامه دعوت می‌شوند که واقعا در زمینه فعالیت‌شان حرفی برای گفتن داشته باشند و پرداختن به کارنامه و نظرات‌شان در برنامه برای مخاطبان،‌ جذاب باشد.»


لاری‌پور در پاسخ به این سوال که میهمانان قسمت‌های بعدی آبان، چه کسانی هستند،‌ اظهار داشت: «کار دعوت از میهمانان و ضبط برنامه‌ها در حال انجام است. مثلا ترانه یلدا، لیلا ارشد و فخری محتشمی‌پور از میهمانان ما در آبان هستند اما ترتیب پخش، مشخص نیست. خصوصا که گاهی موضوعات روز می‌توانند برنامه‌ها را تغییر دهند و ما باید به تناسب آن‌ها برنامه بسازیم.»


«آبان» برنامه ای است درباره زنان که در فصل با رویکردی اجتماعی و نگاهی عمیق تر به مسائل و دغدغه های زنان در حوزه‌های مختلف از نگاه فعالان اجتماعی، هنرمندان، ورزشکاران و... خواهد پرداخت.


فصل دوم این برنامه با حضور شهیندخت مولاوردی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بحث‌هایی جنجالی از خروج بانوان بدون اذن همسر تا حضور زنان در ورزشگاه ها، آغاز شده بود.


آبان شنبه هر هفته ساعت ٩ شب از شبکه اجتماعی آپارات قابل پیگیری است.


تیزر فصل دوم برنامه آبان:







انتهای پیام/

برچسب ها: آبان آپارات
ارسال نظر
هلدینگ شایسته