دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1396 - 11:11

آغاز ثبت‌نام آزمون تعیین صلاحیت متقاضیان تدریس دانشگاه علمی کاربردی از امروز

اطلاعیه‌ سازمان سنجش آموزش کشور درباره شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت‌نام در آزمون تعیین صلاحیت متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی منتشر شد.
کد خبر : 188572

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، همه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون تعیین صلاحیت متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران (موضوع فراخوان متقاضیان جذب تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن سال 1395 و قبل از آن) باید برای ادامه روند ثبت‌نام و شرکت در آزمون از امروز دوشنبه 29 خرداد تا روز یکشنبه 4 تیر به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و در صورتی که رشته تحصیلی آن‌ها متناسب با رشته‌های مورد نیاز اعلام شده در جدول رشته‌های اعلام شده باشد، فرایند ثبت‌نام را تکمیل کنند.


سن متقاضیان شرکت‌کننده در این فراخوان تا تاریخ 31 شهریور 96، حداقل 28 سال و حداکثر 70 سال تمام تعیین شده است. دارا بودن مدرک کارشناسی‌ارشد و بالاتر، مطابقت داشتن رشته فارغ‌التحصیلی متقاضیان با عناوین رشته‌های تخصصی مورد نیاز دانشگاه از شرایط اختصاصی برای ثبت‌نام است. همچنین متقاضیان دارای معلولیت‌های جسمی حرکتی، نابینا و کم‌بینا هم می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند.


متقاضیانی که فاقد شرایط عمومی و اختصاصی این آزمون باشند حق شرکت در آزمون را ندارند و حتی درصورت کسب نمره علمی لازم از ادامه مراحل جذب و صدورگواهی تدریس آنها جلوگیری می‌شود.


کارت شرکت در آزمون از روز چهار‌شنبه 4 مرداد برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و آزمون در روز جمعه 5 مرداد منحصرا در شهر تهران برگزار می‌شود.


متقاضیان برای اطلاع از مواد آزمون کتبی و رشته‌های مورد تقاضا در آزمون تعیین صلاحیت متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی می‌توانند به اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته