دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1396 - 13:39

مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه الزهرا افتتاح شد

مراسم افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه الزهرا(س) همزمان با اختتامیه رویداد یاس با حضور محمدحسین سجادی‌نیری، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهناز ملانظری، سرپرست دانشگاه الزهرا (س) و سایر مسئولان و جمعی از کارآفرینان در این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 183374

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محمدحسین سجادی‌نیری، در مراسم افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه الزهرا(س) گفت: «برخود لازم می‌دانم که از همه دست‌اندرکارانی که تلاش کردند تا این برنامه به اینجا برسد تشکر کنم. اقدامی که در دو سال گذشته در یک تفاهم‌نامه شکل گرفت و به امروز رسید. اما تاکید می‌کنم که این شروع کار است. امیدوارم عزیزان دانشجو این فضا را غنیمت بدانند. فضایی که امروز در کشور وجود دارد و برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در حال مهیا‌شدن است، در ده سال گذشته آرزوی بسیاری از کارآفرینان بوده و هست.»


سجادی نیری ادامه داد: «این فضا، فضایی است که مبتنی بر بلوغی که در کشور رفته‌رفته و به تدریج ایجاد شده است و در حوزه فناوری‌های جدید و کارآفرینی، توجه به خلاقیت و نوآوری رو به رشد است، بستری برای توجه به دانشجویان فراهم کرد ولی این فضا جز با همت دانشجویان رشد و توسعه پیدا نمی‌کند.»


او افزود: «دولت‌ها می‌آیند و می‌روند، آنچه که می‌ماند همین عزیزان دانشجو و همین فضاهای دانشگاهی است که می‌تواند در توسعه و بالندگی کشور، افراد و کسب و کار مؤثر باشد.»


مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه الزهرا(س) براساس تفاهم‌نامه‌ای که میان دانشگاه الزهرا(س) و ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امضا شده بود افتتاح شد. این تفاهم‌نامه براساس تاکید مقام معظم رهبری برای تقویت و اشاعه هویت و فرهنگ ایرانی اسلامی و ضرورت تقویت زیرساخت‌های علمی و فناوری کشور در حوزه فرهنگ و هنر به امضا رسیده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته