دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1396 - 12:04

جزئیات جدید از ساخت بیمارستان هزار تختخوابی "شریعتی ۲"

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: کاری که قرار است در آینده در بیمارستان "شریعتی ۲" انجام شود بسیار ارزشمند است زیرا می‌تواند جان بسیاری از مردم را نجات دهد و مسلما این کار برای مردم بسیار مهم خواهد بود.
کد خبر : 182445

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، سیدعلی صدرالسادات، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در بازدید از پروژه ملی احداث بیمارستان "شریعتی 2" با حدود هزار تخت ضمن تشکر از مجریان طرح گفت: با اتفاقی که امروز برای این بیمارستان افتاده باید امیدوار باشیم که این بیمارستان در زمان بندی مشخص شده آماده خدمات رسانی به مردم باشد.


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با بیان اینکه احداث این بیمارستان کار بسیار مهمی است، گفت: طی دو سال گذشته پروژه های بیمارستانی بزرگی را دنبال کردیم که برخی از آنها در دست اقدام و برخی هم افتتاح شده‌اند، اما در این تراز شاید دو تا سه پروژه در سطح کشور وجود دارد که در مورد آن کار می‌شود.


صدرالسادات در ادامه تاکید کرد: اگر احیانا مشکلاتی در اجرای این پروژه ملی وجود داشته باشد باید دست اندرکاران این پروژه در جهت تسهیل آن گام بردارند و آن مشکلات را مرتفع کنند.


وی اضافه کرد: سازماندهی که هم اکنون برای این پروژه صورت گرفته بسیار ارزشمند است. همچنین بسترسازی لازم برای اجرای این پروژه فراهم شده و امیدواریم که کار نمونه‌ای در این خصوص انجام شود.


در این مراسم که مازیار حسینی ،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و دکتر سروش، رئیس بیمارستان شریعتی نیز حضور داشتند، مدیر، مشاور و دست اندرکاران این پروژه گزارشی را از روند ساخت و اجرای این پروژه ارائه دادند.
گفتنی است؛ عملیات اجرایی احداث بیمارستان "شریعتی 2" از آذرماه 95 شروع شده و با روش طرح و ساخت و با بهره گیری از استانداردهای مجموعه کتب "استاندارد برنامه ریزی و طراحی بیمارستان ایمن" عملیات احداث این بیمارستان در حال انجام است و طبق پیش بینی‌ها قرار است این بیمارستان طی سه سال با زیربنای 105 هزار متر مربع و با حدود هزار تخت به بهره برداری برسد.


انتهای پیام/

برچسب ها: ساخت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته