دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 تير 1395 - 13:54

بیانیه حزب زنان جمهوری اسلامی ایران: جنایات اسرائیل و دست‌نشاندگان رژیم صهیونیستی در محاکم بین المللی محکوم شود

در بیانیه حزب زنان جمهوری اسلامی آمده است: از دستگاه دیپلماسی رسمی کشور می‌خواهیم انقلابی باشند نه انفعالی و جنایات دست نشاندگان رژیم اشغالگر صهیونیستی یعنی حکام آل سعود و آل خلیفه در محاکم بین المللی را محکوم کند.
کد خبر : 98052

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حزب زنان جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز جهانی قدس‎ بیانیه‌ای صادر کرد.


در این بیانیه آمده است:‌ برگزاری مراسم روز قدس در آخرین جمعه ماه رمضان هر سال میراث ماندگار و پایدار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی است. این مراسم سال هاست علاوه بر جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از نقاط جهان برگزار می شود. در واقع به برکت اندیشه والای حضرت امام خمینی روز قدس محور انسجام مسلمین و آزاد اندیشان جهان است.


این بیانیه می‌افزاید: روز جهانی قدس از دو بعد قابل اهمیت است اول، خیز و حرکت مجاهدان و آزاد اندیشان برای رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست‌های جنایتکار و غاصب و عزم مقدس برای آزادی قبله اول مسلمانان از زیر چکمه های ناپاک کودک‌کشان اسرائیلی؛‌ دوم، جهانی سازی مفهوم مقاومت و پایداری و استکبار ستیزی. جهانی سازی روحیه جهاد و مقابله با دیکتاتورها. به خوبی پیداست که جوهره ی این حرکت مقدس اتحاد و انسجام مسلمانان انقلابی و آزاد اندیشان عدالت خواه در سراسر گیتی است.


«حزب زنان جمهوری اسلامی ایران میراث گرانقدر حضرت امام را پاس می نهد و از آحاد ملت به ویژه زنان انقلابی و با بصیرت دعوت می کند صلابت فرهنگ فاطمی و ماندگاری نهضت زینبی را در حال روزه داری با راه پیمایی شکوهمند خانوادگی به سوی میعادگاه های نماز جمعه در سرتاسر کشور متجلی سازند؛ حزب زنان جمهوری اسلامی ایران با توجه به این که امسال روز جهانی قدس با هفته حقوق بشر آمریکایی مقارن شده است اعلام می دارد که توطئه های آمریکایی و صهیونیستی در انجام جنایاتی همچون ترور نافرجام مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی- فاجعه انفجار حزب جمهوری اسلامی و شهادت بیش از 70 تن از نخبگان و مسئولان کشور- ترور ائمه جمعه، بمباران شیمیایی سردشت و سقوط هواپیمای مسافربری و شهادت نزدیک به سیصد تر از شهروندان بویژه کودکان و زنان را هرگز فراموش نخواهد کرد و نخواهد بخشید.»


در این بیانیه تصریح شده است: دولت جنایتکار آمریکا و رژیم اشغالگر فلسطین که امروزه عامل نا امنی منطقه غرب آسیا بویژه کشورهای سوریه، یمن، افغانستان، عراق و پاکستان هستند و باحمایت از گروهک های تروریستی تکفیری وهابی داعشی به قتل عام مسلمانان مشغولند بدانند که شمارش معکوس شکست آن ها در برابر اراده ی آهنین عدالت خواهان آغاز شده است. جنگ نیابتی عربستان در یمن- کشتار وحشیانه ی حجاج بی گناه در منا، اعدام ناجوانمردانه "شهید نمر" و اینک سلب تابعیت از مجاهد نستوه شیخ عیسی قاسم اقداماتی است که از چشم ملت ها دور نمانده و به زودی دود این آتش افروزی ها به چشم رژیم
صهیونیستی و دولت آمریکا و هم پیمانانشان خواهد رفت. حتی اگر بیش از گذشته چهره پلید و کریه خود را با تبلیغات دروغین رسانه ها بزک کنند و ادعای حقوق بشری آنها گوش جهان را کر کند.


در این بیانیه آمده است: حزب زنان جمهوری اسلامی ایران با محکوم کردن اقدامات جنایتکارانه و تروریستی رژیم صهیونیستی در سراسر جهان از مسئولان دستگاه دیپلماسی رسمی کشور می خواهد انقلابی باشند نه انفعالی و به هر طریق ممکن جنایات دست نشاندگان رژیم اشغالگر صهیونیستی یعنی حکام آل سعود و آل خلیفه در محاکم بین المللی طرح و به جد پیگیر محکومیت آنان باشد. بی شک زنان غیرتمند و انقلابی سرزمین جهاد وشهادت و مهد پایداری و مقاومت که در مقطعی کارنامه ی آن ها در پشتیبانی هشت سال
دفاع مقدس درخشان است اینک هم در میدان جنگ نرم و جهاد کبیر در مقابله با جریان نفوذ و انحراف انقلاب اسلامی نقش آفرینند و هم در کارزار دفاع از حرم هوشمندانه رسالت تاریخی خود را محقق می سازند.


این بیانیه در پایان تاکید کرده است: اعضای حزب زنان جمهوری اسلامی ضمن تجدید میثاق با ارمان های حضرت امام (ره) و اعلام تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای هم صدا و همگام با قاطبه ی زنان انقلابی کشور به منظور حمایت از زنان و کودکان فلسطینی و تقویت جبهه مقاومت جهانی در برابر استکبار و ظلم و ستم روز جمعه در راهپیمایی با شکوه روز قدس شرکت می‌کنند و بار دیگر اقتدار و سازش ناپذیری ملت بزرگ و قهرمان پرور ایران را به رخ جهانیان خواهد کشید و باخشم مقدس خود بنای ظلم را به لرزه در خواهند آورد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته