دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1403 - 10:46

دانشگاه آزاد میزبان فستیوال استعدادیابی مدارس فوتبال جنوب استان آذربایجان غربی

دانشگاه آزاد میزبان فستیوال استعدادیابی مدارس فوتبال جنوب استان آذربایجان غربی
فستیوال استعدادیابی مدارس فوتبال جنوب استان آذربایجان غربی با حضور جمعی از مسئولان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب برگزار شد.
کد خبر : 928847

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فستیوال استعدادیابی مدارس فوتبال جنوب استان آذربایجان غربی با حضور جمعی از مسئولان و با شرکت ۲۵۰ نفر فوتبال آموز در قالب ۱۳ تیم از شهرستان‌های جنوب استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب برگزار شد.

پیام خدایی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در این مراسم اظهار کرد: ورزش در پرورش روح و روان قشر جوان در راستای تضمین سلامت جامعه و ایجاد جامعه‌ای با نشاط و پویا بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی افزود: پرداختن به مقوله ورزش و پرورش نونهالان در مدرسه فوتبال دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در کنار فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی از مهم‌ترین اولویت‌ها و برنامه‌های این واحد دانشگاهی بوده و در این راستا خدمت‌رسانی به نسل جوان انقلاب خدمت به خلق است و توجه خاص مسئولان و دست‌اندرکاران ورزشی شهرستان و استان در این زمینه می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

دانشگاه آزاد میزبان فستیوال استعدادیابی مدارس فوتبال جنوب استان آذربایجان غربی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان خانه علم ملت و یک مجموعه علمی و پژوهشی از بطن مردم و در خدمت مردم است و مهم‌ترین رسالت این دانشگاه تأثیرگذاری در فرهنگ و توسعه علمی و پرورش استعداد‌های درخشان در زمینه علمی، فرهنگی و ورزشی بوده که نقش مهمی در توسعه فرهنگ و علم‌ورزی داشته و توسعه مدارس فوتبال یکی از کانون‌های مهم فرهنگی این واحد دانشگاهی در شهرستان است.

نقش واحد میاندوآب در تربیت و پرورش نوجوانان

دبیر کل هیئت فوتبال استان آذربایجان غربی نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با ایجاد مدرسه فوتبال توانسته در تربیت و پرورش نوجوانان این شهرستان نقش خود را به نحو احسن ایفا کند.

حسین نیرویار اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با دارا بودن ظرفیت و امکانات مناسب و زمین چمن ورزشی، بستر مناسبی برای راه‌اندازی رشته‌های مختلف ورزشی در این شهرستان است و امید می‌رود با پرورش و استعدادیابی از بین جوانان ورزشکار بتوانیم در استان و کشوری سهم و جایگاه ویژه‌ای برای شهرستان میاندوآب کسب کنیم.

به گزارش آنا، در پایان این فستیوال با اهدای لوح سپاس از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب از مربیان و دست‌اندرکاران این فستیوال تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته