دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1403 - 09:20

دانشگاه آزاد میاندوآب میزبان ۱۵ شرکت صنعتی در رویداد صدرا

دانشگاه آزاد میاندوآب میزبان ۱۵ شرکت صنعتی در رویداد صدرا
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب از برگزاری نخستین رویداد صدرا در این واحد دانشگاهی با حضور ۱۵ شرکت تولیدی و صنعتی از شهرک صنعتی میاندوآب خبر داد.
کد خبر : 913641

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیام خدایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در آیین گشایش «رویداد صدرا» در این دانشگاه گفت: نخستین رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، رؤسای دانشگاه‌ها، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های میاندوآب، استادان و دانشجویان و ۱۵ شرکت تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی میاندوآب گشایش یافت.

وی اضافه کرد: «رویداد صدرا» از ششم خرداد ۱۴۰۳ با همکاری واحد‌های تولیدی شهرستان میاندوآب آغاز به کار کرد و تا هفتم خرداد ادامه دارد و بازدید برای عموم آزاد است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب افزود: «رویداد صدرا» با شعار «صنعت، دانشگاه، راه اشتغال»؛ اهداف متعالی ازجمله ارتباط مؤثر دانشگاه با صنعت و صاحبان واحد‌های تولیدی و کارآفرینان با محور معرفی توانمندی و ظرفیت‌های واحد‌های تولیدی و شناسایی مهارت‌های موردنیاز صنعت توسط دانشجویان و جذب نیروی ماهر و متخصص از بین دانشجویان در قالب طرح پویش را دنبال می‌کند.

به گزارش آنا، از محصولات مهمی که در نمایشگاه صدرا نظر مسئولان را به خود جلب کرد حضور پهپاد‌هایی بود که طراحی و ساخت آن توسط دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب انجام گرفته بود.

دوربین عکاسی و فیلمبرداری را می‌توان بر روی آن نصب کرد و حمل نیم کیلو بار، برد ۴۵ کیلومتر و سرعت ۱۹۰ کیلومتر در ساعت از قابلیت‌های استفاده این پهباد بوده که در شببه خود کم‌نظیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته