دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

راه‌اندازی مرکز نیکوکاری در دانشگاه آزاد میاندوآب

راه‌اندازی مرکز نیکوکاری در دانشگاه آزاد میاندوآب
مرکز نیکوکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با حضور مسئولان راه‌اندازی شد.
کد خبر : 935187

به گزارش خبرنگار آنا، مرکز نیکوکاری با حضور سعید لطف‌الله‌زاده معاون بودجه، برنامه‌ریزی و فناوری کمیته امداد حضرت امام(ره)، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب، رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در این واحد دانشگاهی راه‌اندازی شد.

پیام خدایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در این مراسم هدف از راه‌اندازی مرکز نیکوکاری در این واحد دانشگاهی را هم‌افزایی، نهادینه‌سازی و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری بین خیرین و دانشگاهیان در راستای حل مشکلات مالی دانشجویان کم برخوردار و بی‌بضاعت دانست.

وی افزود: استفاده از توانمندی و ظرفیت‌های خیرین دانشگاه در کنار کمک‌های مادی و معنوی کمیته امداد امام خمینی (ره) می‌تواند گام مثبتی در نیل به خدمت‌رسانی به قشر دانشجویان نیازمند باشد.

نقش دانشگاه آزاد در ترویج علم و فرهنگ نیکوکاری

رئیس کمیته امداد حضرت امام(ره) میاندوآب نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه شهرستان توانسته در زمینه ترویج علم و فرهنگ نیکوکاری خوب بدرخشد.

سرمت چوپان‌نژاد اضافه کرد: کمیته امداد آماده خدمت‌رسانی به دانشجویان بی‌بضاعت است و در توسعه این مرکز از همه ظرفیت‌ها استفاده و همکاری‌های لازم را خواهد کرد.

به گزارش آنا؛ دفتر مرکز نیکوکاری دانشگاه در این مراسم کار خود را آغاز و دانشجویان نیازمند را در پرداخت شهریه یاری خواهد داد در پایان رئیس کمیته امداد میاندوآب مجوز فعالیت و حکم مسئولیت خدایی به‌عنوان رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری دانشگاه آزاد را تقدیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب