دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1403 - 09:59

راه‌اندازی مرکز نیکوکاری در دانشگاه آزاد میاندوآب

راه‌اندازی مرکز نیکوکاری در دانشگاه آزاد میاندوآب
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب از راه‌اندازی مرکز نیکوکاری در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 929680

پیام خدایی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از راه‌اندازی مرکز نیکوکاری در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: این مرکز با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای حمایت از دانشجویان نیازمند و کم برخوردار راه‌اندازی شد.

وی با تبیین جایگاه ارزشمند نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی(ره) در حمایت از قشر کم برخوردار جامعه با حفظ کرامت انسانی افزود: ایجاد مرکز نیکوکاری، فرصتی برای تسهیل اقدامات جهادی و انجام کار‌های خیر در دانشگاه است و دانشگاه به‌عنوان متولی این امر در کمک به دانشجویان بی‌بضاعت، کمک‌حال و یاری‌رسان خانواده‌های دانشجویان نیازمند و کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب گفت: دانشگاه‌ها امروز علاوه بر کار‌های پژوهشی و آموزشی اقدامات و حمایت‌های اجتماعی در طراز انقلاب اسلامی برمبنای رسالت انسانی و ایمانی را هم به نحو احسن انجام می‌دهد.

خدایی با بیان اینکه راه‌اندازی این مراکز، فضا را برای خدمت به مشمولان این مراکز تسهیل می‌کند، عنوان کرد: این مراکز فرصتی برای تسهیل در پرداخت شهریه دانشجویان شناسایی شده و کاری معنوی و الهی است؛ بنابراین دانشگاه در کمک به نیازمندان و دانشجویان در کنار دستگاه‌های متولی همیشه خوب درخشیده و خواهد درخشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته