دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1403 - 09:25

سکان معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد ماکو به یک بانو سپرده شد

سکان معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد ماکو به یک بانو سپرده شد
معاون جدید اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی ماکو در مراسمی معرفی شد.
کد خبر : 925881

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تکریم و معارفه معاونان قدیم و جدید معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو با حضور مسئولان برگزار و با قدردانی از تلاش محمد احمدپور با صدور حکمی پریسا همت‌زادگان به‌عنوان معاون جدید اداری و مالی این واحد دانشگاهی منصوب شد.

نقش تأثیرگذار دانشگاه آزاد در ارتقای فرهنگ و دانش ملی

صدرا علیپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو در این مراسم اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه‌های آموزشی کشور توانسته نقش تأثیرگذاری را در ارتقای فرهنگ و دانش در سطح ملی ایفا کند و با ایجاد امکانات آموزشی، پژوهشی و رفاهی مناسب در بسیاری از رشته‌های علمی طرح‌ها و اختراعات کاربردی را به ثبت رسانده‌ است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو مجموعه‌ای جوان و با ظرفیت بالایی از کارکنان و مدیران است و بر همین اساس برای تحقق اهداف دانشگاه آزاد اسلامی باید همه این مجموعه در یک راستا و هماهنگ عمل کند تا بتوان به اهداف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی رسید.

محمد احمدپور، معاون پیشین اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو نیز گفت: از همه مدیران حوزه و مالی دانشگاه که با وجود کمبود‌ها و سختی‌ها به‌صورت جهادی عمل کردند و منافع سازمانی را فدای رویکرد شخصی نکردند، تشکر می‌کنم،  پریسا همت‌زادگان، انسانی جهادی، متخصص و باانگیزه است که می‌تواند این مسئولیت را به نحو شایسته‌ای انجام دهد.

دانشگاه باید در گام توسعه حرکت کند 

معاون پیشین اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو نیز عنوان کرد: دانشگاه باید در گام توسعه حرکت کند و با به‌کارگیری پیش‌فرض‌های گذشته و سیاست‌های جدید حرکت توسعه دانشگاه شتابان شود.

 پریسا همت‌زادگان افزود: برای توسعه یک تحول اساسی نیاز است که امکانات آن نیز در دانشگاه فراهم باشد تا بتوان با نظام تأمین مالی و درآمدزایی مقدمه‌های آن را فراهم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته