دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
علی‌پور:

شهادت هدیه خاص الهی به انسان‌های بزرگ است

شهادت هدیه خاص الهی به انسان‌های بزرگ است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل ماکو تأکید کرد: شهادت یک هدیه خاص الهی که نصیب انسان‌های بزرگ می‌شود.
کد خبر : 918911

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، صدرا علی‌پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل ماکو در دیدار با پدر و مادر شهید ناصر مهدی‌زاده درباره جایگاه والای خانواده معظم شهدای وطن اظهار کرد: وجود خانواده‌های معزز نعمت بزرگی برای جامعه اسلامی است و نباید حضور در منزل شهدا تنها به یک دیدار خلاصه و محدود شود، بلکه لازم است تا برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه این دیدار‌ها مستمر بوده و توصیه‌های خانواده معظم شهدا در خدمت رسانی به جامعه مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به جایگاه شهدا در نزد پروردگار خاطرنشان کرد: شهادت یک هدیه خاص الهی که نصیب انسان‌های بزرگ می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو افزود: اهداف و پیام شهدا نباید فراموش شود و همه باید در مسیر شهدا همواره ثابت‌قدم باشیم.

شهادت هدیه خاص الهی به انسان‌های بزرگ است

علی‌پور یادآور شد: امنیت و اقتداری که در حال حاضر در کشورمان به دست آمده به خاطر شجاعت‌ها و بزرگواری‌های بزرگ مردان و شیرزنانی است که از خاک و ناموس وطن دفاع کردند.

وی متذکر شد: کشوری که استکبار جهانی از طریق مختلف درصدد ضربه زدن و آسیب رساندن به آن است تنها با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های مردمش در کنار رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری توانسته عزت و سربلندی خود را حفظ کند.

به گزارش آنا، در این دیدار، دانشنامه افتخاری شهید مهدی‌زاده دانشجوی رشته حقوق مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل ماکو توسط علی‌پور، رئیس این دانشگاه به خانواده وی اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته