دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون وزیر راه اعلام کرد؛

اقدام دولت سیزدهم در ساخت ۵ بیمارستان

اقدام دولت سیزدهم در ساخت ۵ بیمارستان
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی گفت: با توجه به دغدغه دولت سیزدهم برای تکمیل و توسعه زیرساختها، ساخت ۵ بیمارستان در کشور، هدف مهم این دولت است.
کد خبر : 920155

به گزارش خبرنگار اقتنصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی نبیان امروز در نشست خبری با موضوع تولید، عرضه مسکن و زمین در دولت سیزدهم، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های دولت سیزدهم در دستور کار قرار دادن و تکمیل و توسعه زیرساختهاست که ساخت سه بیمارستان در شهر‌های جدید یکی از اهداف مهم دولت سیزدهم است.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در شهر‌های جدید گفت: فاز ۱ شهرستان بناب در سال گذشته تحویل داده شد و در حال بهره برداری است. همچنین پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد نیز به مراحل پایانی رسیده و به زودی تکمیل می‌شود.

نبیان ادامه داد: کار احداث بیمارستان ۱۶۰ تختی بوشهر تا پایان سال به اتمام می‌رسد و از سوی دیگر ساخت و مراحل تکمیل بیمارستان رشت بیش از ۸۸ درصد پیشرفت دارد و با تلاش بسیار امیدواریم تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری برسد. نا گفته نماند ساخت بیمارستان ساری نیز تا چهار ماه آینده به اتمام می‌رسد و بیمارستان تالش و بیمارستان لنگرود از دیگر پروژه‌های مربوط به سال جاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته