دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خلیلی: پرسپولیس نیاز به پوست اندازی دارد/ دو دستگاه فیزیوتراپی را طارمی و نوراللهی خریده اند+فیلم

خلیلی: پرسپولیس نیاز به پوست اندازی دارد  دو دستگاه فیزیوتراپی را طارمی و نوراللهی خریده اند+فیلم
مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس نیاز به پوست اندازی و جوانگرایی دارد.
کد خبر : 919574

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شرکت طبیعت حامی باشگاه پرسپولیس از سهم فروش تن ماهی چک ۲/۵ میلیارد تومانی به آکادمی این باشگاه اهدا کرد.

محسن خلیلی مدیر آکادمی پرسپولیس در خصوص درآمدزایی از شرکت طبیعت اظهار کرد: خوشبختانه اتفاق خوب و نادری افتاد و سه سالی که من در باشگاه هستم تسویه می‌شود. بدهی‌های بچه‌ها را با حمایت شرکت طبیعت پرداخت می‌کنیم. درصدی از درآمد باشگاه به تیم آکادمی می‌رسد و از مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم.  

مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس افزود: برنامه ۵ ساله را به باشگاه داده بودیم که سه سال آن گذشته است. بعد از فشار AFC باعث شد در همه شهر‌ها پایه‌ها را تقویت کنند. آکادمی وظیفه دارد که بازیکنان را به سمت تیم بزرگسالان سوق دهد.  

خلیلی در مورد اینکه وعده معرفی چهره جدیدی را به تیم بزرگسالان پرسپولیس می‌دهد، گفت: وظیفه آکادمی حمایت از بازیکنان است تا در تمرینات بزرگسالان شرکت کنند. حضور در تیم بزرگسالان به سعی و تلاش بچه‌ها باز می‌گردد. بازیکنان بسیار بزرگی در پرسپولیس بازی می‌کنند و انتظارات هواداران بالاست. بازی کردن بازیکن جوان در تیم بزرگسالان افتخار بزرگی است. امیررضا رفیعی را داشتیم که در چهار بازی برای تیم بزرگسالت کلین شیت کرد. میلاد سورگی، علیرضا بابایی و علیرضا خدادادی را داریم که در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردند. انتظار ما از کادرفنی جدید، فرصت دادن بیشتر به بازیکنان جوان است. چون پرسپولیس نیاز به پوست اندازی و جوانگرایی دارد.  

وی افزود: ورزشگاه درفشی فر خیلی تغییر کرده است و منتظر هستیم که چمن آن هم بهتر شود. احمد نوراللهی و مهدی طارمی دو بازیکن سابق تیم هم دو دستگاه فیزیوتراپی به باشگاه هدیه دادند. در مجموع ۴ دستگاه فیزیوتراپی داریم و می‌توان گفت امکانات کاملی داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته