دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

زنوزی در نشست شبانه طلبکار شد/فعالیت پر رنگ در نقل و انتقالات تراکتور در روزهای بلاتکلیفی!

زنوزی در نشست شبانه طلبکار شد فعالیت پر رنگ در نقل و انتقالات تراکتور در روزهای بلاتکلیفی!
در نشست شبانه مالک باشگاه تراکتور او انتقادات تندی در مورد برخی مشکلاتش در راه تیمداری انجام داد.
کد خبر : 919469

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور که تا هفته پیش خارج از کشور بود روز گذشته در تبریز با شماری از هواداران این تیم دیدار داشت. گفته می شود این نشست با هوادارانی که آمده بودند از مالک باشگاه بابت شعارهای فصل گذشته دلجویی کنند کاملا خودجوش بوده و بدون هماهنگی قبلی این دیدار انجام شده است.

زنوزی در این دیدار حرف های تندی در خصوص شرایط تیمداری اش در تبریز می زند. گلایه اصلی او از برخی صحبت ها در استان و البته مسائلی مثل نامشخص بودن حق پخش تلویزیونی و حق کپی رایت بوده است.در این مدت هم جلساتی با حضور خود وی و نمایندگانش با استانداری و البته شروین اسبقیان معاون قهرمانی و فرهنگی وزارت ورزش گذاشته شده تا برخی مشکلاتی که مالک تراکتور مدعی است با آن روبرو شده، برطرف شود.

تا روز سه شنبه هفته جاری جلسه نهایی برگزار شود تا در صورت برطرف شدن یکسری از مشکلاتی که زنوزی به آن اشاره کرده وی به کارش در این باشگاه به عنوان مالک ادامه دهد.در حالی که قرار است تا اواسط این هفته تکلیف این همکاری مشخص شود اما در اقدامی قابل توجه و تامل این باشگاه فعالیت در نقل و انتقالاتش را متوقف نکرده است.

از اردیبهشت امسال بود که برخی زمزمه ها شنیده می شد که اطرافیان این باشگاه با ستاره های پرسپولیس مذاکراتی کرده اند و به نظر می رسد باید حضور بازیکنانی نظیر مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر و حتی بیرانوند را در جمع سرخپوشان تبریزی تمام شده دانست. البته علیرضا علیزاده بازیکن فصل گذشته گل گهر هم باید به این نفرات اضافه کرد.

تراکتور عجیب ترین تیم ایران/ تکلیف تیم زنوزی تا سه شنبه مشخص می شود

درست در روزهایی که سعید مظفری زاده سرپرست مدیرعاملی این باشگاه در مصاحبه هایش مدعی بود که فعلا روند نقل و انتقالاتی باشگاه متوقف است اما این نفرات با این باشگاه به توافقات نهایی رسیده اند. عجیب تر اینکه این توافقات درحالی انجام شده که تکلیف سرمربی این تیم مشخص نیست.هر چند برخی اخبار مبنی بر مذاکره آنها با دیوید بتونی فرانسوی منتشر شد و طبق روالی که این باشگاه در نظر گرفته موضع گیری رسمی در موردش نشد اما در حال حاضر به طور رسمی این تیم سرمربی مشخصی ندارد.

البته که حمید مطهری هنوز با این باشگاه قرارداد دارد اما عملا اسمی از او به عنوان کسی که قرار است سکان تراکتور را برعهده داشته باشد نیست و مشخص نیست مسئولان تراکتور که از اردیبهشت فعالیت خود را در نقل و انتقالات آغاز کرده اند بر اساس لیست کدام مربی در حال مذاکره با ستاره های لیگ هستند.

به نظر می رسد باشگاه تراکتور طبق روال سالهای اخیرش هیچ گاه نمی خواهد از اتفاقات تلخ گذشته خود درس بگیرد  رویه اشتباهی که منجر به عدم موفقیت این تیم با وجود هزینه های گزاف صورت گرفته، همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته