دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آخرین وضعیت سرخ‌ها در نقل و انتقالات

گلر تراکتور در تیررس پرسپولیس؟ / مذاکرات با نعمتی و آل کثیر بعد از امتحان و سفر؛ ماتزاری امشب جواب می‌دهد؟

گلر تراکتور در تیررس پرسپولیس؟   مذاکرات با نعمتی و آل کثیر بعد از امتحان و سفر؛ ماتزاری امشب جواب می‌دهد؟
با وجودی که اخبار مثبتی از نقل و انتقالات پرسپولیس به گوش نمی‌رسد، اما مذاکرات مدیران این تیم ادامه دارد.
کد خبر : 918646

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه پرسپولیس این روزها در نقل و انقتالات وضعیت پیچیده ای دارد. از یک طرف انتخاب سرمربی و از سرف دیگر حفظ بازیکنانی که قراردادشان تمام شده و همچنین جذب بازیکنان جدید دست به دست هم داده تا حساسیت ها نسبت به این باشگاه بیشتر از قبل شود.

*ماتزاری امشب پاسخ می دهد؟

مذاکرات پرسپولیس با ماتزاری ایتالیایی هنوز متوقف نشده و گفته می شود این مربی اعلام کرده امشب جواب نهایی را می دهد. مسئولان پرسپولیس البته با دو گزینه دیگر همزمان در حال مذاکره هستند. 

* ترابی، دانیال اسماعیلی فر و بیرانوند در راه تراکتور 

علیرضا بیرانوند که با فسخ یک طرفه تکلیف خود را روشن کرده مذاکرات خوبی با تراکتور داشته و احتمال پیوستن او به این تیم با توجه به مبلغ بالایی که به او پیشنهاد شده زیاد است. البته باشگاه پرسپولیس هم بیکار ننشسته و علاوه بر مذاکرات با چند گلر خارجی خوب با یکی دو گلر ایرانی هم وارد مذاکره شده است. این باشگاه نیم نگاهی هم به حسین پورحمیدی دروازه بان تراکتور دارد اما این بازیکن با تیم تبریزی قرارداد دارد و البته با حضور بیرانوند مشخص نیست که او بخواهد در این تیم بماند یا خیر.

مهدی ترابی نیز یک هفته قبل مذاکرات خوبی با تراکتور داشته و حتی پیش قرارداد هم گرفته این درحالیست که باشگاه پرسپولیس به این بازیکن اعلام کرده مطالبات او کامل آماده شده و اگر او به باشگاه برود و امضا کند این مطالبات به حسابش واریز می شود. حتی باشگاه وحید امیری را هم واسطه کرده تا با ترابی صحبت کند اما او اعلام موافقت برای انجام مذاکره با پرسپولیس نکرده است. 

دانیال اسماعیلی فر هم وضعیت مشابه ای دارد هر چند که او هنوز با تراکتور قراردادی امضا نکرده اما فعلا رضایت به نشستن پای میز مذاکره با پرسپولیس نداده است. 

با این حال باشگاه پرسپولیس به موازی این موضوع با گزینه هایی که بتوانند جایگزین این بازیکنان شود مذاکراتی داشته است. 

*پورعلی گنجی سه شنبه امضا می کند

با توجه به اینکه محرومیت رضا درویش بامداد پنجم تیر به پایان می رسد روز سه شنبه به احتمال زیاد باشگاه پرسپولیس به طور رسمی شاهد بازیکنانی خواهد بود که برای تمدید قراردادشان اقدام می کنند. اولین بازیکن مرتضی پورعلی گنجی است که توافقات با او انجام شده است و نفر بعدی هم وحید امیری است. 

* علی نعمتی بعد از امتحان دانشگاه تمدید می کند

باشگاه پرسپولیس با علی نعمتی هم صحبت هایی داشته و قرار است این بازیکن بعد از امتحانات دانشگاه در محل باشگاه حاضر شود تا برای تمدید قرارداد مذاکرات انجام شود. 

* مذاکرات با آل کثیر بعد از بازگشت او از ترکیه

عیسی آل کثیر دیگر بازیکنی است که پرسپولیس برای حفظ او مذاکراتی داشته است. این مهاجم در تکریه است و قرار شده بعد از بازگشت او از سفر در باشگاه حاضر شود تا مذاکرات با او کلید بخورد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته