دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

درویش: گولسیانی و عبدالکریم حسن در پرسپولیس می مانند/ سازمان لیگ به شماره حساب اشتباهی پول ریخته+فیلم

درویش: گولسیانی و عبدالکریم حسن در پرسپولیس می مانند  سازمان لیگ به شماره حساب اشتباهی پول ریخته+فیلم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: احتمالاً سازمان لیگ سهم پرسپولیس را داده ولی شماره حساب اشتباه بوده و پول به جای دیگری رفته است.
کد خبر : 919245

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا درویش درباره نگرانی هواداران در مورد تمدید نشدن قرارداد گئورگی گولسیانی اظهار کرد: دیشب پیروی تیم ملی گرجستان را دیدم و بعد از آن هم تصویری با گولسیانی صحبت کردم. امیدوارم در مرحله بعد تیم ملی کشورش به مراحل بالاتر برود، موفقیت در یورو اهمیت زیاد دارد. امیدوارم در یورو بدرخشد و ثابت شود بازیکنان پرسپولیس در سطح بین‌المللی هم می‌درخشند. نکته جالب در مورد نبردی که با رونالدو داشت و قبلا هم برای پرسپولیس دو بار برابر رونالدو بازی کرده بود.

وی در مورد اینکه با توجه به درخشش گولسیانی در یورو، قصد تمدید قرارداد او وجود دارد، گفت: اصلاً ربطی ندارد، از اول هم بنا بود تا قرارداد این بازیکن تمدید شود. من قبلاً به او گفته بودم که پس از یورو و موفقیت‌هایی که خواهد داشت در تهران می‌بینمت و او هم گفته بود حتماً؛ حالا هم با خانواده به تهران می‌آید.  

مدیرعامل پرسپولیس در مورد درآمدزایی گولسیانی برای تیمش گفت: بله، ولی بحث ما درآمد از حضور او در یورو نیست. درآمد‌هایی که در این سال‌ها فقط اسمش به نام بوده و هنوز نتوانستیم موانع موجود را برداریم تا به آنها برسیم، امیدوارم روزی برسد که بتوانیم مشکلات دریافت پول را حل کنیم. نامه‌های بسیار زیادی زدیم ولی هنوز عملیاتی نشده است. همین که گولسیانی می‌درخشد، نیاز می‌فهمد بازیکن تراز اول اروپایی در پرسپولیس بازی می‌کند. نکته مثبتی است و بازیکنان دیگری هم داریم که اگر فرصتی بود، درخشش آنها را دنیا خواهد دید.

وی در مورد اینکه گفته بود پرسپولیس از سازمان لیگ طلب دارد، اما حیدر بهاروند رئیس این سازمان چنین موضوعی را رد کرده، عنوان کرد: بعید می‌دانم و اگر گفتند یعنی تبلیغات محیطی درآمدی نداشته است. احتمالاً دادند ولی شماره حساب اشتباه بوده و پول به جای دیگری رفته است. پولی به باشگاه ما نیامده و نامه هم داده‌ایم که تبلیغات فصل قبل و فصل پیش از آن را نگرفتیم. در فصل قبل خودشان می‌گویند از یک باشگاه ۶۰ تا ۷۰ میلیارد تومان طلب دارند. به هر جهت در چنین پولی ما هم سهمی داریم. چون بهاروند را آدم صادقی می‌دانم، نمی‌دانم بر چه اساسی چنین حرفی را زدند. بعید می‌دانم چنین چیزی گفته باشد، چون فصل قبل درآمد داشته‌اند و سهم مهمی از آن پول هم باید برای پرسپولیس که تیم قهرمان شده باشد.  

درویش در مورد اینکه از ورزشگاه تختی که بازی‌های پرسپولیس در آن برگزار خواهد شد بازدید کرده، گفت: خیر، اگر بنا باشد که آنجا برگزار شود، بعد از شروع تمرینات و تصویب برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه تختی، حتماً بازدید خواهم داشت. برای فصل بعد، چون مالک پیدا کردیم نامه زده می‌شود، چون مالک اگر بناست هزینه سرسام آور کند باید فضا‌های تبلیغاتی را در اختیار داشته باشد تا بخشی از آن جبران شود.

وی در مورد اینکه عبدالکریم حسن که پیشنهاد از الوکره قطر دارد در تیم می‌ماند یا جدا می‌شود، تصریح کرد: نه تنها از قطر که از جا‌های دیگر هم پیشنهاد دارد. دیروز با هم صحبت کردیم، گفت پرسپولیس بوده که در آن نمایش خوبی داشته، با تیم قرارداد دارد و بازیکن ماست، در پرسپولیس می‌ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته