دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

یوسفی: گاریدو زودتر به ایران بیاید تا تیمش را بشناسد/ متأسفم برای بازیکنانی که پول را به پرسپولیس ترجیح می‌دهند

یوسفی: گاریدو زودتر به ایران بیاید تا تیمش را بشناسد  متأسفم برای بازیکنانی که پول را به پرسپولیس ترجیح می‌دهند
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: متأسفم برای بازیکنانی که هر چه دارند از پرسپولیس است ولی پول بیشتر را به این تیم ترجیح می‌دهند.
کد خبر : 919264

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه انتخاب خوان کارلوس گاریدو به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس با انتقاداتی همراه شده، اظهار کرد: طرفداران عادت دارند تا سرمربی جدید را ببینند. گزینه‌ای هم در داخل کشور نیست که بتواند هواداران را مجاب کند که با او امکان قهرمانی در لیگ برتر و آسیا وجود دارد؛ بنابراین منتظر می‌مانند تا عملکرد سرمربی جدید پرسپولیس را ببینند و او هم این فرصت را دارد تا توانایی‌های خود را در تیم نشان دهد. در مورد اوسمار هم گفته می‌شود کارنامه ضعیفی داشته و در نهایت با تیم قهرمان شد. این مربی هم می‌تواند پس از مدتی به شناخت خوبی از تیم برسد و در آخر فصل قهرمان شود. گاریدو اگر از مربیان داخلی بهتر نباشد نباید با او قرارداد بسته می‌شد.

لیگ نخبگان آسیا از لیگ برتر خیلی سخت‌تر است

وی در مورد اینکه پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا نیاز به سرمربی دارد که این تیم را به فینال برساند و قهرمانی در لیگ برتر به اتفاقی عادی تبدیل شده، عنوان کرد: تفاوت سرمربیان خارجی در تغییرپذیری آنهاست، اوسمار وقتی سرمربی شد همانند یحیی گل‌محمدی تیمش را نچید. به برخی مهره‌ها که بازی نمی‌کردند فرصت داد و البته حضور اورونوف و عبدالکریم حسن، کیفیت تیم را بالاتر برد. گاریدو هم باید هر چه زودتر به ایران بیاید و شناخت بیشتری از تیم تا شروع فصل جدید پیدا کند. شکی نیست که لیگ نخبگان آسیا از لیگ برتر خیلی سخت‌تر است ولی باشگاه که از تیم شناخت دارد با کمک مربیان معتمد که از کادرفنی اوسمار باقی مانده‌اند، تیم را تقویت کند تا قدرت پرسپولیس برای حضور در لیگ نخبگان مضاعف شود و در نتیجه شاهد بازی‌های بهتری از تیم با سرمربیگری گاریدو باشیم.

برخوردی با بیرانوند شود تا دیگر قراردادش را فسخ نکند

پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد افزایش احتمال جدایی برخی بازیکنان مثل بیرانوند، ترابی و اسماعیلی فر و پالس بیرانوند برای بازگشت به تیم تصریح کرد: متأسفم برای بازیکنانی که هر چه دارند از پرسپولیس است، اما در فصل نقل و انتقالات با پیش کشیدن پیشنهاد‌هایی که از دیگر تیم‌ها دارند به دنبال بالا بردن رقم قرارداد خود هستند. بازیکنانی که پول بیشتر را به پرسپولیس ترجیح می‌دهند خیلی زود فوتبال آنها تمام می‌شود. چندین لژیونر در این سال‌های اخیر داشتیم که دنبال این بودند تا به پرسپولیس بازگردند و هنوز هم از این دست بازیکنان هستند. موارد استثنا مثل مهدی طارمی را کنار بگذارید. مگر بیرانوند نرفت بلژیک و برای آنکه ملی‌پوش بماند دوباره به پرسپولیس برنگشت؟ چون در اروپا موفق نبود. حالا پیام داده که می‌خواهد بازگردد ولی باید با او رفتاری شود که دیگر با فسخ قرارداد باعث دلخوری هواداران نشود. در کل که پرسپولیس عامل دیده شدن بازیکنانی نظیر بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر شده و برای پول بیشتر، آینده فوتبالی خود را خراب نکنند.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته