دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عربشاهی: پرسپولیس جای اخراجی‌ها نیست/ باشگاه نباید تیم را به قهقرا ببرد

عربشاهی: پرسپولیس جای اخراجی‌ها نیست  باشگاه نباید تیم را به قهقرا ببرد
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس جای اخراجی‌ها نیست و به سرمربی در حد نام و اعتبار خود نیاز دارد.
کد خبر : 918912

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره انتخاب خوان کارلوس گاریدو به عنوان سرمربی جدید تیم پرسپولیس اظهار کرد: حقیقتا کسانی که در باشگاه پرسپولیس مسئولیت امور را بر عهده دارند بر حسب چه فاکتورهایی این سرمربی را برای قهرمان ۹ دوره لیگ برتر انتخاب کرده‌اند. هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه می‌دانند که چه فصل سختی در انتظار تیم است که با این سرمربی به توافق رسیدند. 

وی ادامه داد: متأسفم برای کسانی که فکر نکردند پرسپولیس چه جایگاهی دارد و هزینه‌های جذب این مربی را در آینده می‌پردازند. گاریدو کارنامه زیر صفر دارد، در بیشتر تیم‌هایی که سرمربی بوده اخراج شده است. در لالیگا اسپانیا بوده که نتایج ضعیفی گرفته، به بلژیک رفته ناکام مانده، در مصر و مراکش در سطح دوم قاره‌ای جام آورده، در تونس اخراج شده، در عربستان و امارات برکنارش کردند، در لالیگا ۲ اسپانیا هم تیمش به لیگ پایین‌تر سقوط کرده و فصل قبل هم با تیمش در الجزایر چهارم شده است.

پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهید سرمربی خارجی بیاورید برای قهرمان ایران و دو دوره نایب قهرمان سطح اول آسیا، باید سرمربی در اندازه تیم بیاورید. اوسمار هم کارنامه‌اش ضعیف بود ولی اگر توانست قهرمانی بیاورد به خاطر این بود که یک فصل و نیم در کنار تیم بود و شناخت دقیقی از کیفیت فنی بازیکنان، روحیات آنها و خلف و خویشان داشت. وقتی توان استخدام سرمربی خوب خارجی نیست به سرمربی ایرانی اعتماد شود که فوتبال ایران را می‌شناسد. 

عربشاهی یادآور شد: فیلم مربیگری گاریدو را در کنار زمین دیدم، او یک شومن است و ایرادهای زیادی به داور می‌گیرد. پرسپولیس جای اخراجی‌ها نیست. این تیم ۴۰ میلیون هوادار دارد و نتایجی که مورد انتظار آنهاست را این مربی نمی‌تواند بگیرد. پشیمانی و افسوس حق هواداران نیست. نباید پرسپولیس ضرر کند و سود مالی‌اش را این مربی اسپانیایی و ایجنت او ببرند. لیگ نخبگان آسیا سخت‌تر از لیگ قهرمانان است و فقط تیم‌های عربستانی قوی نیستند، تیم‌های اماراتی و قطری هم قدرت زیادی دارند. آقایان مدیر باسگاه، پرسپولیس را به قهقرا نبرید. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته