دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محمدزاده در گفت‌و‌گو با آنا مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت‌ فکری و خلّاقیت دانشجویان در رویداد استارت‌آپی «کارآفرین‌شو»

استفاده از ظرفیت‌ فکری و خلّاقیت دانشجویان در رویداد استارت‌آپی «کارآفرین‌شو»
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌دژ تأکید کرد که مهم‌ترین مزیت رویداد استارت‌آپی «کارآفرین‌شو» استفاده از ظرفیت‌های فکری، توانمندی و خلّاقیت دانشجویان است.
کد خبر : 919559

علی محمدزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌دژ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با اعلام برگزاری رویداد استارت‌آپی «کارآفرین‌شو» با حضور ۲۰ تیم در قالب گروه‌های ۵ تا ۱۰ نفره در این واحد دانشگاهی در تشریح اهمیت برگزاری این رویداد اظهار کرد: رویداد استارت‌آپی «کارآفرین‌شو» با تأکید بر توسعه اشتغال، راهبرد‌های کلان و اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر توسعه فعالیت‌های فناورانه با رویکرد کارآفرینی در زیست‌بوم‌های محلی و منطقه‌ای برای ایجاد ارتباط جامعه و صنعت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌دژ برگزار شد.

وی افزود: در رویداد استارت‌آپی «کارآفرین‌شو» در مجموع ۲۰۰ نفر شرکت داشتند که در پایان داوری چهار تیم حائز رتبه برتر شدند.

استفاده از ظرفیت‌های فکری و خلّاقیت دانشجویان در قالب رویداد استارت‌آپی «کارآفرین‌شو»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌دژ بیان کرد: مهم‌ترین مزیت رویداد استارت‌آپی «کارآفرین‌شو» استفاده از ظرفیت‌های فکری، توانمندی و خلّاقیت دانشجویان بود، امیدواریم نتیجه این رویداد بزرگ در پیشبرد اهداف توسعه و اشتغال و کارآفرینی در جامعه و تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده، تأثیرگذار باشد.

محمدزاده متذکر شد: یکی دیگر از سیاست‌های دانشگاه تداوم رویداد استارت‌آپی «کارآفرین‌شو» و تعمیم آن به جامعه با هدف تولید و اشتغال در منطقه خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته