دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 تير 1403 - 12:27
در نشست خبری پس از پایان مرحله اول انتخابات؛

وحیدی: پایان مرحله اول انتخابات را اعلام می‌کنم/ تروریست‌ ضدانقلاب رأی‌دادن ایرانی‌های خارج از کشور را تحمل نمی‌کند+ فیلم

وحیدی: پایان مرحله اول انتخابات را اعلام می‌کنم  تروریست‌ ضدانقلاب رأی‌دادن ایرانی‌های خارج از کشور را تحمل نمی‌کند+ فیلم
وزیر کشور با بیان اینکه پایان مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام می‌کنم، گفت: تروریست هایی که به غرب رفتند و لانه گزیدند از رأی دادن مردم ما می ترسند و برای آنها مزاحمت ایجاد می کنند. این موضوع ماهیت ضد انقلاب را نشان می‌دهد که حتی با رأی دادن مردم مخالف هستند آنوقت ندای آزادی‌خواهی و حقوق بشر سر می‌دهند.
کد خبر : 919513

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد وحیدی، وزیر کشور پس از اعلام نتایج انتخابات اظهار کرد: پایان مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام می‌کنم. ما یکبار دیگر در چندماه گذشته توانستیم کار بزرگ دیگری را تحقق ببخشیم و آن انتخابات ریاست جمهوری در فاصله ۴٠روز از شهادت آیت‌الله رئیسی است.  

وحیدی بیان کرد: انتخاباتی در سلامت و امنیت کامل در یک رقابت جدی با حضور ارزشمند مردم انجام شد. شمارش آرا تا ساعت ۱۱ امروز ادامه داشت و پایان شمارش توسط سخنگوی ستاد انتخابات اعلام شد.  

وی افزود: شهادت آیت الله رئیسی و همراهان هیچ خللی در روند انتخابات ایجاد نکرد. جا دارد از استانداران، دهداران، شورای نگهبان، وزارتخانه‌های مربوطه و... تشکر کنم. همچنین از نیروی‌های امنیتی که امنیت انتخابات را فراهم کردند.  

وزیر کشور گفت: همچنین از رعایت ضوابط انتخاباتی توسط ستاد‌های نامزد‌ها و اخلاق مداری ایشان قدردانی میکنیم.

 



وی ادامه داد: در این دو سه ماهه مردم ما درگیر انتخابات‌های مختلف بودند که حضورشان بسیار مغتنم بوده است. امیدوارم در نوبت دوم انتخابات هم حضور بهم رسانند و حاضر شوند. این تحقق همان مردم سالاری دینی است.

وحیدی اظهارداشت: چون از قبل این احتمال مطرح بود که انتخابات به مرحله دوم کشیده شود تعرفه‌های مرحله دوم به سفارتخانه‌های ایران در کشورهای خارجی ارسال شده و مشکلی از این بابت نخواهیم داشت.

وزیر کشور با تأکید بر اینکه مرحله دوم انتخابات را در کانادا نخواهیم داشت، گفت: حتماً وزارت خارجه رایزنی خواهد کرد ولی بعید می‌دانیم این کار را انجام دهند.

وی در واکنش به حمله معاندین به رأی دهندگان ایرانی مقیم برخی کشورها بیان کرد: بعضاً دولت‌های برخی کشورها دخالت کردند و آنها را دستگیر کردند. این موضوع ماهیت ضد انقلاب را نشان می دهد که حتی با رأی دادن مردم مخالف هستند آنوقت ندای آزادی‌خواهی و حقوق بشر سر می‌دهند.

وحیدی گفت: تروریست هایی که به غرب رفتند و لانه گزیدند از رأی دادن مردم ما می ترسند و برای آنها مزاحمت ایجاد می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته