دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 تير 1403 - 15:33
در جمع حامیان جلیلی در همدان؛

زاکانی: ژنرال‌های ما در برجام که الان طرفدار پزشکیان هستند چیزی را که متوجه نشدند امضا کردند

زاکانی: ژنرال‌های ما در برجام که الان طرفدار پزشکیان هستند چیزی را که متوجه نشدند امضا کردند
شهردار تهران در جمع حامیان جلیلی در همدان گفت: ژنرال‌های ما در برجام که الان طرفدار پزشکیان هستند چیزی را که متوجه نشدند امضا کردند؛ شماها می خواهید تحریم را از کشور بردارید؟
کد خبر : 919975

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا زاکانی، شهردار تهران امروز (دوشنبه) در جمع مردم همدان اظهار کرد: ژنرال‌های ما در برجام که الان طرفدار پزشکیان هستند چیزی را که متوجه نشدند امضا کردند؛ شما‌ها می‌خواهید تحریم را از کشور بردارید؟

وی افزود: تا وقتی که شما بند ناف این مملکت را به دلار گره زدید و حاضر نیستید با هیچ کشوری مبادله با ارز‌های دو طرف بکنید تحریم‌ها برداشته نخواهد شد.

زاکانی با بیان اینکه دولت خاتمی در مقدمه برنامه چهارم توسعه نوشت جز از طریق حل مشکل با اسرائیل نمی‌شود مشکل بیکاری و تورم را حل کرد، تأکید کرد: از ترس‌تان کتاب‌ها را جمع کردید و بردید خمیر کردید ولی ما آن زمان نماینده بودیم کتاب را داریم.

شهردار تهران گفت: سال ۸۰ و ۸۱ متوجه نشدید الان هم متوجه نیستید که دنیا تغییر کرده است؟ 

نامزد انصرافی انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه مردم گرفتار تورمی هستند که دولت روحانی ایجاد کرد، ادامه داد: امروز مردم گرفتار مسکن و بیکاری و تورم هستند. دولت روحانی تورم ۶۰ درصدی را تحویل دولت شهید رئیسی داد. دولتی که تحویل شهید رئیسی داده شد هزار میلیارد تومان بدهی داشت. دولت روحانی بدهی دولت قبل خود پنج برابر کرد و تحویل دولت شهید رئیسی داد.

وی افزود: رئیس جمهور اعلام کرد که برادرش خط قرمز اوست؛ مگر ما در برخورد با فساد خط قرمز داریم؟


در حال تکمیل...

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته