دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در رویداد «در مسیر خدمت» مطرح شد؛

از نقش انتخاب اصلح تا تضمین بهبود اقتصاد کشور

از نقش انتخاب اصلح تا تضمین بهبود اقتصاد کشور
نماینده ارامنه در مجلس شورای اسلامی با حضور در سالن اجتماعات انجمن صنعتگران ارامنه ایران به اهمیت برگزاری پُرشور انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: برای بهبود وضعیت معیشت و اقتصادی مردم باید راه شهید جمهور ادامه پیدا کند.
کد خبر : 918658

به گزارش خبرنگاراقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد در مسیر خدمت با گرامیداشت شهید جمهور و همراهان با حضور بزرگان و نمایندگان ادیان توحیدی در سالن اجتماعات انجمن صنعتگران ارامنه ایران برگزارشد.

دراین رویداد، آراشاوردیان نماینده ارامنه شمال کشور در مجلس شورای اسلامی، رئیس جمهور شهید را الگویی مناسبی برای اداره ایران معرفی و بیان کرد: شهید جمهور خود را خادم مردم و بدهکار انقلاب می‌دانست. آیت الله رئیسی نماد پویایی انقلاب بود و با شعار‌هایی برگرفته از اندیشه‌های اصیل انقلاب، پا در عرصه میدان گذاشت و همواره به دنبال خدمت به مردم بود.

درادامه این مراسم آراشاوردیان به اهمیت وحدت مردم در کشور اشاره کرد وگفت: ۸ تیرماه زمان به تصویر کشانده شدن اقتدار و همدلی مردم است که قطعا با حضور در انتخابات، سرنوشت آینده کشور را رقم می‌زنند.

به گفته این نماینده مجلس؛ ایران همواره به پشتوانه جهادگران داخلی و تمدن و فرهنگ غنی ایرانی، واقعیت غیرانکاررا با هم افزایی در بخش‌های مختلف اقتصادی تجربه کرده است و با توجه به اقدامات موثر دیپلماسی دولت سیزدهم توانست تعاملات اقتصادی موثری را با سایر کشور‌ها داشته باشد.

وی ادامه داد: قطعا حضور مردم در پای صندوق‌های رأی می‌تواند سرنوشت معیشتی و اقتصادی مردم را تعیین کند.

آراشاوردیان گفت: یکی از اصلی‌ترین نتایج انتخابات، مردم سالاری است. در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رمز همدلی فارغ از هر دین و مذهب، تجلی اقتدار مردم برای رسیدن به ایده آل‌های اقتصادی و اجتماعی است.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات وضعیت اقتصادی را بهبود می‌دهد

در ادامه این رویداد حجت الاسلام احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با یاد شهدای خدمت و فعالیت دولت سیزدهم در خدمت به مردم، به اهمیت حضور در انتخابات پرداخت و گفت: مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری می‌تواند اصلح‌ترین فرد رابرای رئیس جمهوری کشوربرگزیند وسرنوشت مسائل اقتصادی، معیشتی و سایر بخش‌های مهم و اثر گذار کشور را برای حداقل ۴ سال را به دست اصلح‌ترین کاندید ریاست جمهوری بسپارد.

نماینده مردم ملایر با بیان اینکه آینده نگری و دادن آینده به جوانان باید یکی از اهداف اصلی حضور در انتخابات ریاست جمهوری باشد، گفت: شناسایی ظرفیت‌های کشور‌های همسایه وایجاد فضای دیپلماسی با سایر کشورها، یکی ازاساسی‌ترین برنامه‌ها جهت بهبود شرایط اقتصادی به ویژه معیشت مردم است.

وی تصریح کرد: بهبود وضعیت اقتصاد خواسته مردم و وظیفه چهاردهمین دولت است که قطعاً فرد اصلحی که با رأی مردم رئیس جمهور می‌شود باید به آن عمل کند.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته