دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 خرداد 1403 - 17:35
جابرانصاری:

نقش دانشگاهیان برای تببین اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات بر کسی پوشیده نیست

نقش دانشگاهیان برای تببین اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات بر کسی پوشیده نیست
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان تأکید کرد که نقش و تأثیر دانشگاهیان برای تببین اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات بر کسی پوشیده نیست.
کد خبر : 918026

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با حضور محمدجواد فرهنگ رئیس مرکز حراست و مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای شورای اداری استان لرستان به میزبانی واحد خرم‌آباد برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در این نشست با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیرماه ضمن دعوت از همه آحاد مردم به ویژه قشر دانشگاهی گفت: در این برهه حساس و سرنوشت‌ساز، نقش و تأثیر دانشگاه و دانشگاهیان در تببین اهمیت مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در صحنه انتخابات بر کسی پوشیده نیست.

محمدرضا جابرانصاری تبیین کرد: قشر فرهیخته کشور می‌تواند کنار سایر اقشار درراستای اعتلای مردم سالاری دینی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب مردم، بر نقش سازنده تک تک افراد در سرنوشت کشور تأکید کنند.

به گزارش آنا، این نشست با طرح پرسش‌هایی از جانب رؤسای واحد‌ها و مراکز دانشگاهی استان لرستان و پاسخ های مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس مرکز حراست به پایان رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته