دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 خرداد 1403 - 17:30
حجت‌الاسلام مومنی‌منش مطرح کرد؛

خصوصیات کارگزاران نظام اسلامی از منظر امام علی(ع)

خصوصیات کارگزاران نظام اسلامی از منظر امام علی(ع)
معاون فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان به بیان خصوصیات کارگزاران در نظام اسلامی پرداخت و ادامه داد: دقت در گزینش کارگزاران حکومت اسلامی از مهم‌ترین موضوعی است که باید در نظر گرفته شود.
کد خبر : 918025

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با حضور محمدجواد فرهنگ رئیس مرکز حراست و مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای شورای اداری استان لرستان به میزبانی واحد خرم‌آباد برگزار شد.

معاون فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در این نشست گفت: حکومتی که با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شکل گرفت حکومتی برگرفته از الگوی حکومت علوی است وهمانطور که امام خمینی(ره) فرمودند آنچه در رأس این نظام بوده، اسلام و سیره امیرالمؤمنین (ع) است.

حجت‌الاسلام فتح‌الله مومنی‌منش به بیان خصوصیات کارگزاران در نظام اسلامی پرداخت و ادامه داد: دقت در گزینش کارگزاران حکومت اسلامی از مهم‌ترین موضوعی است که باید در نظر گرفته شود.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان هم گزارشی از اقدامات صورت گرفته این حوزه در سال‌های اخیر ارائه کرد.

علی فرهاد یوسفوند، رعایت موازین شرعی در انجام مأموریت‌های محوله، حفظ کرامت استادان و کارکنان و ایجاد حسن اعتماد به مجموعه حراست به‌عنوان یک مأمن در سطح دانشگاه، تعامل مناسب با رؤسای واحد‌ها، بسیج، تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی، استفاده از استادان متعهد و متخصص در اجرای اهداف فرهنگی و تحقق منویات مقام معظم رهبری، تولید محتوا درراستای هشدار‌های حراستی را از عمده‌ترین فعالیت‌های انجام شده برشمرد.

وی، نظارت مستمر بر فعالیت‌های بخش‌های و حوزه‌های مختلف دانشگاه، برگزاری جلسات منظم با رؤسای واحد‌ها در رفع مشکلات احتمالی، برگزاری گارگاه‌های امداد و نجات، حجاب و عفاف، آمادگی جسمانی و راه‌اندازی مرکز مانیتورینگ و تأمین بیش از ۲۰۳ دوربین در سطح واحد‌های استان لرستان به‌منظور صیانت از دارایی‌های مادی و معنوی دانشگاه را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.

به گزارش آنا، این نشست با طرح پرسش‌هایی از جانب رؤسای واحد‌ها و مراکز دانشگاهی استان لرستان و پاسخ های مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس مرکز حراست به پایان رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته