دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 تير 1403 - 14:55

شبکه‌سازی و تعامل با بخش‌های تولیدی از برنامه‌های دانشگاه آزاد است

شبکه‌سازی و تعامل با بخش‌های تولیدی از برنامه‌های دانشگاه آزاد است
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان گفت: استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی و فنی دانشگاه در بخش صنعت از سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی بوده است.
کد خبر : 920189

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای افزایش و تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت و به‌منظور معرفی استعداد‌ها و توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی مدیران اجرایی ماشین‌سازی لرستان از آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته و با فناوری بالای مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد بازدید کردند.

محمدرضا جابر‌انصاری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد در جلسه‌ای که در حاشیه این بازدید برگزار شد با تشریح نحوه همکاری دانشگاه با صنعت اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی و فنی دانشگاه در بخش صنعت از سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی بوده و در سند تحول و تعالی دانشگاه بر شبکه‌سازی و تعامل گسترده با همه بخش‌های تولیدی و خدماتی جامعه تأکید شده است.

وی با معرفی دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان دانشگاهی خلاق و با نگاه حل مسئله، بر گسترش ارتباط بین دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و شرکت ماشین‌سازی لرستان تأکید کرد و خواهان انعقاد تفاهم‌نامه و قرارداد‌هایی به‌منظور نحوه اجرایی شدن این امر شد.

نقش دانشگاه آزاد در توسعه صنعت استان لرستان

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی لرستان نیز با اشاره به ظرفیت‌های بسیار مناسبی که در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد وجود دارد، گفت: این واحد دانشگاهی می‌تواند در استانداردسازی و افزایش کیفی محصولات تولیدی شرکت نقش قابل توجهی داشته باشد.

حمید شیخی با تأکید بر افزایش ارتباط صنعت و دانشگاه افزود: دانشگاه می‌تواد نقش مهمی و کلیدی در توسعه صنعت استان داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته