دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جزئیات حادثه آتش‌سوزی بیمارستان رشت از زبان سخنگوی سازمان مدیریت بحران

جزئیات حادثه آتش‌سوزی بیمارستان رشت از زبان سخنگوی سازمان مدیریت بحران
سخنگوی سازمان مدیریت بحران آخرین جزئیات حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان قائم رشت را تشریح کرد.
کد خبر : 917709

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین ظفری سخنگوی سازمان مدیریت بحران با اشاره به آخرین جزئیات از حریق در بیمارستان قائم رشت، اظهار کرد: در بامداد روز ۲۹ خرداد سال ۱۴۰۳، بیمارستان قائم شهرستان رشت دچار حریق شد و بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه، نیرو‌های امدادرسان از دستگاه‌های مسئول و متولی از جمله آتش نشانی، اورژانس و همچنین هلال احمر و سایر دستگاه‌ها در محل حاضر و مستقر شدند.

وی افزود: بلافاصله در اولین اقدام نسبت به تخلیه امن و ایمن بیمارستان اقدامات لازم انجام شد و با ۲۰ دستگاه آمبولانس، بیمارانی که نیاز به انتقال به سایر بیمارستان‌ها داشتند به سرعت نسبت به انتقال این بیماران به بیمارستان‌های مراکز درمانی شهرستان‌های اطراف اقدامات لازم صورت گرفت.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران گفت: کلیه مراکز درمانی و اورژانس شهرستان‌های رشت، فومن، لاهیجان و صومعه سرا در آماده باش کامل قرار گرفتند و نسبت به پذیرش بیماران انتقالی شرایط را فراهم کردند.

ظفری ادامه داد: کل بیماران بستری در بیمارستان قائم رشت بر اساس گزارش‌های دریافتی ۱۴۲ بیمار گزارش شده است که از این تعداد ۱۰۷ بیمار به سایر مراکز درمانی انتقال و ۲۶ بیمار به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند. در حال حاضر حریق بیمارستان اطفا شده و شرایط تحت کنترل است.

ظفری گفت: متاسفانه در این حادثه تاکنون ۹ نفر از هم‌وطنان عزیز ما جان خود را از دست داده‌اند. ابعاد و دلایل بروز این حادثه در حال بررسی است و اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته