دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جبلی پیش از آغاز مناظره تلویزیونی؛

۳ مناظره از ۵ مناظره تلویزیونی مختص مسائل اقتصادی و سرفصل‌های برنامه هفتم است

۳ مناظره از ۵ مناظره تلویزیونی مختص مسائل اقتصادی و سرفصل‌های برنامه هفتم است
رئیس رسانه ملی گفت:در ۵ مناظره پیش رو ۳ مناظره مختص مسائل اقتصادی و سرفصل‌های برنامه هفتم است.
کد خبر : 917596

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سما عصر امروز پیش از آغاز مناظره ها در حضور نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در 5 مناظره پیش رو 3 مناظره مختص مسائل اقتصادی و سرفصل های برنامه هفتم است.

رئیس رسانه ملی گفت: دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری ۳ مناظره برگزار شد، در این دوره ۲ مناظره به تعداد مناظره ها اضافه شده است، که سه مناظره درباره مسائل اقتصادی و مبتنی بر سرفصل‌های برنامه هفتم توسعه است.

اولویت صداوسیما مشارکت حداکثری در انتخابات

رئیس سازمان صداوسیما عنوان کرد: ما در فاصله کمتر از ۱۰ روز از برگزاری دو نظرسنجی که قبل از شهادت و بعد از این حادثه دردناک اتفاق افتاد ما شاهد افزایش ۱۲ درصدی مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری بودیم. 

وی افزود: اولویت اصلی و قطعی زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری مردم قرار دادیم. در کنار این هدف اصلی فرصت‌های برابر تبلیغاتی را طراحی کردیم و در اختیار نامزدها قرار بگیرد.

جبلی خاطرنشان کرد: سعی کردیم فرصت‌های برابر تبلیغاتی را در رسانه ملی طراحی کنیم و در اختیار نامزدهای محترم قراربگیرد که زمینه برگزاری انتخاباتی با رقابت پردستاورد، پرشکوه و با مشارکت بالا و حماسه ساز باشد، همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند مکمل حماسه بدرقه شهدای عزیزمان و رئیس جمهوری شایسته، فعال، پرکار و آگاه و معتقد به مبانی انقلاب باشد؛ در نتیجه این رقابت سالم انتخاب خواهد شد.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم در عرصه بین المللی هم، انتخابات مردم سالاری دینی به عنوان پدیده بدیع و منحصر به فرد نهادینه شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برابر دیدگان جهانیان قرار خواهد داد. صدا و سیما در آماده‌سازی برنامه‌ها و زیرساخت‌ها همه امکانات و ظرفیت‌های خود را با رویکرد تحولی با همکاری و استعانت از نخبگان، اندیشکده ها، مراکز معتبر پژوهشی کشور، دانشگاه ها و به ویژه با اتکا به افکارسنجی از مردم طراحی کرده و بر اساس این مقدمات، بررسی ها، مطالعات و همفکری ها شود.

جبلی تصریح کرد: اطمینان داریم از امشب میلیون‌ها چشمی که نظاره‌گر مناظره‌های انتخاباتی نامزدها خواهند بود و شاهد رقابتی سالم، اخلاق مدار و آگاهی بخش باشند و این برنامه‌ها الگو و سرمشق خوبی برای آحاد جامعه و ترسیم یک الگوی سالم و اسلامی اخلاق رقابتی باشد. از حضور نامزدها در رسانه ملی تشکر می کنم امید است برنامه مناظره اول مورد توجه مردم قرار بگیرد.

ترتیب صندلی نامزدهای ریاست جمهوری مشخص شد

در این برنامه طبق قرعه کشی به ترتیب علیرضا زاکانی در صندلی شماره پنج، مسعود پزشکیان در صندلی شماره سه، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در صندلی شماره یک، محمدباقر قالیباف در صندلی شماره دو، حجت الاسلام پورمحمدی در صندلی شماره شش و سعید جلیلی در صندلی شماره چهار  حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته