دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1403 - 14:39

۲ نشریه در دانشگاه آزاد اسلامی مراغه مجوز انتشار گرفت

۲ نشریه در دانشگاه آزاد اسلامی مراغه مجوز انتشار گرفت
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه اعلام کرد که نشریه علمی ـ تخصصی «ماماشو» و نشریه علمی ـ فرهنگی «دادگر» در این دانشگاه مجوز انتشار اخذ کرد.
کد خبر : 917476

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری آنا، نشریه علمی ـ تخصصی «ماماشو» و نشریه علمی ـ فرهنگی «دادگر» در دانشگاه آزاد اسلامی مراغه مجوز انتشار اخذ کرد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه با بیان این مطلب به خبرنگار آنا گفت: نشریه علمی ـ تخصصی «ماماشو» و نشریه علمی ـ فرهنگی «دادگر» به درخواست دانشجویان گروه حقوق این واحد مجوز انتشار گرفت.

فرشید مظلوم با اشاره به وجود رشته مامایی در مقطع کارشناسی و رشته حقوق با گرایش‌های مختلف در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه افزود: این نشریات بخشی از نیاز‌های علمی ـ پژوهشی و فرهنگی دانشجویان رشته‌های مرتبط را برطرف می‌کند.

وی، اهمیت دادن به فعالیت‌های دانشجویی را مهم خواند و ادامه داد: مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های فرهنگی دانشجویی علاوه بر کسب دانش و تجربه موجب مهارت‌آموزی دانشجویان می‌شود و در آینده شغلی آنان تأثیر به‌سزایی دارد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه با بیان اینکه «هر دانشجو یک مهارت» شعار دانشگاه آزاد اسلامی است، فعالیت دانشجویان در تشکل‌های دانشجویی را نوعی مهارت‌آموزی گروه‌های علوم انسانی و علوم پزشکی عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته