دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پورقهرمانی عنوان کرد؛

اجرای پروژه‌های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد براساس نیاز منطقه‌ای

اجرای پروژه‌های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد براساس نیاز منطقه‌ای
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه تأکید کرد که پروژه‌های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه براساس نیاز منطقه و شهرستان اولویت‌بندی و اجرایی می‌شوند.
کد خبر : 918400

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به منظور ایجاد همکاری‌های مشترک علمی پژوهشی، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی مراغه و شهرداری مراغه به امضا رسید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه در این دیدار با اشاره به ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: این واحد دانشگاهی با داشتن آزمایشگاه و کارگاه تخصصی، دانشکده مهارت و کارآفرینی، مجتمع کشاورزی و دامی، مرکز تحقیقات حقوق و هشت مدرسه سما می‌تواند خدمات ارزنده علمی پژوهشی به‌صورت کاربردی ارائه کند.

بابک پورقهرمانی با ابراز خرسندی از نگرش جدید مجموعه شهرداری، تعامل و همکاری بین دانشگاه و شهرداری را مهم خواند و افزود: استفاده از متخصصان و دانش‌پژوهان در سیاست‌های کلان و مدیریت شهری منجر به اعتلای همه‌جانبه شهر خواهد بود.

وی تشریح کرد: رتبه دانشگاه آزاد اسلامی مراغه در چند سال اخیر براساس سند تحول و تعالی دانشگاه از ۱۴ به ۹ ارتقاء یافته و پروژه‌های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه براساس نیاز منطقه و شهرستان اولویت‌بندی و اجرا می‌شوند.

اجرای پروژه‌های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد براساس نیاز منطقه و شهرستان مراغه

شهردار مراغه هم تعامل شهرداری با مراکز آموزش عالی را مهم خواند و افزود: حضور مشاوران متخصص کنار مجموعه مدیریت شهری از ضروریات جامعه مدرن است و طی چند سال اخیر همکاری شهرداری با دانشگاه آزاد اسلامی مراغه امیدوارکننده بوده، خروجی قابل تقدیری داشته است.

شهرام مروتی با اشاره به همکاری اخیر گروه معماری واحد مراغه با مجموعه شهرداری در اجرای المان‌های آجری در پارک ملت این شهرستان متذکر شد: نگرش علمی در برنامه‌های اجرایی شهرداری و مدیریت شهری از الزامات شهرداری است.

به گزارش آنا؛ این تفاهم‌نامه با حضور رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مراغه در هفت ماده به امضا رسید و براساس این تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی مراغه در برگزاری کلاس‌های کوتاه‌مدت آموزشی، فراهم کردن تیم‌های تخصصی، اجرای طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی متناسب با نیاز مدیریت شهری، برگزاری کنفرانس‌ها و نشست‌های تخصصی اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته