دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 خرداد 1403 - 08:42
نریمانی:

شخصیت اجتماعی دانش‌آموزان با حضور در مدرسه پایه‌ریزی می‌شود

شخصیت اجتماعی دانش‌آموزان با حضور در مدرسه پایه‌ریزی می‌شود
مدیرکل امور مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی مراغه تأکید کرد که شخصیت اجتماعی فرزندان با حضور در مدرسه پایه‌ریزی و با کمک خانواده با مشارکت در برنامه‌های پرورشی و جمعی شکل می‌گیرد.
کد خبر : 917817

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با اعیاد قربان و غدیر، جشن فارغ‌التحصیلی نوآموزان پیش‌دبستانی سمای دانشگاه آزاد اسلامی مراغه در سالن همایش شهید مالک رحمتی این دانشگاه برگزار و ۱۲۰ نوآموز در مقطع پیش‌دبستانی فارغ‌التحصیل شدند.

مدیرکل امور مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی مراغه در این مراسم، ارتباط بین خانواده و مدرسه را ضروری خواند و اظهار کرد: زمانی برای تربیت این نسل از کودکان موفق خواهیم بود که خانواده در کنار مدرسه و مربیان باشد.

 شخصیت اجتماعی دانش‌آموزان با حضور در مدرسه پایه‌ریزی می‌شود

کوروش نریمانی اضافه کرد: مربیان مدارس سما همواره کنار تعلیم، برنامه‌های پرورشی کودکان را به جد دنبال می‌کنند و دانش‌آموزان را برای ورود به جامعه آماده می‌کنند.

وی تأکید کرد: شخصیت اجتماعی فرزندان با حضور در مدرسه پایه‌ریزی و با کمک خانواده با مشارکت در برنامه‌های پرورشی و جمعی شکل می‌گیرد.

به گزارش آنا، مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی مراغه با داشتن هفت مدرسه و ۱۳۳ نفر کادر مجرب آموزشی در مقاطع مختلف بزرگ‌ترین مرکز آموزشی غیرانتفاعی شهرستان مراغه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته