دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1403 - 16:15

شهادت رئیس جمهور به انسجام جمهوری اسلامی صدمه وارد نکرد

شهادت رئیس جمهور به انسجام جمهوری اسلامی صدمه وارد نکرد
نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت:‌ نظام جمهوری اسلامی ایران به استحکام و انسجامی رسیده که با شهادت رئیس‌جمهور یا جابجایی اشخاص هیچ آسیبی به نظام وارد نمی‌شود.
کد خبر : 915023

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه به پاسداشت مقام شامخ شهدای جمهوری اسلامی ایران  به‌ویژه شهدای خدمت به نام نخستین استاندار شهید استان آذربایجان شرقی مالک رحمتی نامگذاری شد.
 
نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با اشاره به انسجام ملی در تشییع شهدای خدمت اظهار کرد: این انسجام بی‌نظیر ملی که جمهوری اسلامی ایران بعد از رحلت حضرت امام خمینی (ره) و شهادت سردار سلیمانی به خود ندیده بود در سایه خدمت خالصانه سران دولت سیزدهم به مردم بود.
 
حجت‌الاسلام سیدی بنابی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران به استحکام و انسجامی رسیده که با شهادت رئیس‌جمهور یا جابجایی اشخاص هیچ آسیبی به نظام وارد نمی‌شود و این در سایه تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب است.
 
به گزارش آنا، در پایان با حضور برادر شهید رحمتی از کتیبه مزین به نام «سالن همایش شهید دکتر مالک رحمتی دانشگاه آزاد اسلامی مراغه» پرده‌برداری شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته