دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1403 - 14:20

آیت‌الله رئیسی به جوانان میدان می‌داد

آیت‌الله رئیسی به جوانان میدان می‌داد
رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان آذربایجان‌شرقی گفت: خصوصیت مهم آیت‌الله رئیسی میدان دادن به جوانان و استفاده از ظرفیت آنان در امور کشور بود.
کد خبر : 917462

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری خبرگزاری آنا، صمد عزیزی رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان آذربایجان‌شرقی در نشست تخصصی «انتخاب آگاهانه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری» که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت: یکی از ویژگی‌های مهم شهید جمهور، اراده خاص برای حل مسائل کشور با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و بدون حاشیه‌سازی بود.

وی افزود: از دیگر ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی میدان دادن به جوانان و استفاده از ظرفیت آنان در امور کشور بود که یکی از موارد مصداقی سپردن سکانداری استانداری آذربایجان‌شرقی به شهید خدمت مالک رحمتی بود.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان آذربایجان‌شرقی متذکر شد: حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت نشان داد که مردم پای نظام و انقلاب ایستاده و قدردان مسئولان دلسوز هستند.

آیت‌الله رئیسی به جوانان میدان می‌داد

عزیزی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد: مردم با مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه، سرنوشت کشور را در انتخابات ریاست جمهوری رقم خواهند زد.

وی با اشاره به نوع انتخاب آگاهانه در انتخابات گفت: مردم با مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه سرنوشت کشور را در انتخابات رقم خواهند زد.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان آذربایجان‌شرقی تشریح کرد: مشارکت و حضور مردم در انتخابات موجب استحکام و وحدت کشور خواهد بود.

عزیزی درباره موارد احراز صلاحیت با بیان اینکه ملاک برای شورای نگهبان، قانون است، افزود: در این مورد و در انتخابات ریاست جمهوری موضوع تأیید و رد صلاحیت وجود ندارد و درباره بررسی نامزد‌ها از عناوین احراز یا عدم احراز صلاحیت استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته