دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1403 - 09:12

نقش بنگاه‌های کوچک و متوسط در توسعه اقتصادی کشور

نقش بنگاه‌های کوچک و متوسط در توسعه اقتصادی کشور
مقاله مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با عنوان «نقش بنگاه‌های کوچک و متوسط در رشد و توسعه اقتصادی کشور» در شهر مارسی فرانسه پذیرش و ارائه خواهد شد.
کد خبر : 915681

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مقاله پیمان جهانفر مدرس رشته گروه اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، با عنوان«نقش بنگاه‌های کوچک و متوسط در رشد و توسعه اقتصادی کشور» به‌صورت پوستر در شهر مارسی فرانسه پذیرش و ارائه خواهد شد.

پیمان جهانفر در گفت‌وگو با خبرنگار آنا با بیان اینکه امروزه اقتصاد و مدیریت نقش اساسی در زندگی مردم ایفا می‌کند، اظهار کرد: استفاده از نظریات و تخصص جامعه نخبگان دانشگاهی و مدیریتی برای برنامه‌ریزی در راستای تقویت و بهبود مدیریت و اقتصاد در همه حوزه‌های جامعه و به‌کارگیری یافته‌های جدید برای رونق اقتصاد و دادوستد بین‌المللی نیاز مهم بوده؛ نتایج حاصل از علوم اجتماعی و سیاسی آن در پیشرفت و استفاده از آنها در جوامع بشری مستلزم مدیریت بر فرآیند، انتقال و توسعه این علوم است.

وی با تأکید بر اینکه نوآوری در علوم مدیریت و اقتصاد عامل پیشرفت کشور‌های توسعه یافته در همه حوزه‌ها است، افزود: ضرورت توجه به وجود عناصر کاربردی در مدیریت، اقتصاد و علوم اجتماعی می‌تواند حتی پایه‌های تولید ناخالص ملی برای عرصه صادرات پایدار به کشور‌های منطقه و جهان تلقی شود.

مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه مطرح کرد: تقویت هرچه بیشتر حوزه اقتصاد و بازرگانی بین‌الملل و توسعه آن موجبات خودباوری مردم کشور را افزایش داده و آن را به کشوری مهم در جهان تبدیل می‌کند. حرکت به سوی توسعه و آبادانی زمانی تحقق می‌یابد که زیرساخت‌های علمی و عملی در علوم مدیریت و اقتصاد موجود باشد. دانشگاه‌ها، نهاد‌های مرتبط با علوم مدیریت و اقتصاد، دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مدیریتی ضامن و مجری ایجاد این زیرساخت‌ها هستند.

نویسنده مقاله «نقش بنگاه‌های کوچک و متوسط در رشد و توسعه اقتصادی کشور» عنوان کرد: این مقاله در کنفرانس بین‌المللی بازرگانی بین‌الملل، مطالعات اقتصادی و علوم انسانی در تاریخ ۳۱ مرداد ماه سال ۱۴۰۳ در سال همایش‌های بین‌المللی Mistral مارسی فرانسه به‌صورت پوستر ارائه خواهد شد.

به گزارش آنا، کنفرانس بین‌المللی بازرگانی بین‌الملل، مطالعات اقتصادی و علوم انسانی با همکاری جمعی از استادان دانشگاه‌های معتبر و پیشرو و دانشگاه مارسی فرانسه در حوزه مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی اقدام به برگزاری کنفرانس بین‌المللی بازرگانی بین‌الملل، مطالعات اقتصادی و علوم انسانی را در شهر مارسی فرانسه کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته