دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چمران: جای دانشجویان شهید در دانشگاه آزاد اسلامی خالی است

چمران: جای دانشجویان شهید در دانشگاه آزاد اسلامی خالی است
رئیس شورای شهر تهران گفت: جای دانشجویان شهید در دانشگاه آزاد بسیار خالی است و باب و راهی است که انسان را به خداوند نزدیک‌تر می‌کند.
کد خبر : 916898

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران که امروز ۲۴ خرداد در دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال برگزار شد، اظهار کرد: اراده الهی بالاتر از همه خواسته‌ها و رویاهای ماست و رئیس جمهور شهید از میان ما رخت بستند و به بروج و عروج رسیدند.

چمران ادامه داد: شهدای دانشگاه برای من جایگاه بسیار بالایی دارد و زمان دفاع مقدس دانشجویان آماده عزیمت به جبهه می شدند و چه حال و هوای خوشی داشتند.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: با روی کار آمدن آیت‌الله رئیسی آرامش خاصی بر کشور حکمفرما شد، بحث حضور ایشان در دوره دوم انتخابات رئیس جمهوری نیز مطرح شده بود تا دوباره سکان دولت  را در دست بگیرند.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه در دوره دوم انتخابات به واسطه حضور آیت الله رئیسی شرایط بسیار خوبی حاکم است، عنوان کرد: ایشان فردی پر تلاش بود که امور را در دست گرفته و وضع مناسبی را رقم زده بودند.

وی اظهار کرد: حضور دانشجویان شهید در دانشگاه بسیار خالی است و باب و راهی است که انسان را به خداوند نزدیک‌تر می‌کند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به سالگرد شهادت دکتر چمران عنوان کرد: سال ۴۸ در زمان طاغوت ایشان به دلیل محدودیت رژیم طاغوت نمی توانستند به ایران بیایند. بنابراین با هدف جنگیدن علیه اسرائیل اول برای آموزش نظامی به مصر و بعد به الجزایر رفت.

وی اضافه کرد: در لبنان جنگ علیه اسرائیل را آغاز کرد و همواره آرزوی شهادت در این میدان را داشت که در نهایت نیز به آرزوی خود رسید.

چمران اظهار کرد: شهید دکتر چمران چند نامه دارد که اهمیت به شیعیان لبنان از محورهای این نامه است و بحث شهادت را برای آن‌ها باز کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته