دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در پیامی به سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد استان تهران؛

ولایتی: شهادت در فرهنگ غنی اسلامی جایگاهی ویژه‌ دارد

ولایتی: شهادت در فرهنگ غنی اسلامی جایگاهی ویژه‌ دارد
رئیس هیئت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شهادت میراثی ارزشمند است که از سالار شهیدان به ما رسیده و در فرهنگ غنی اسلامی و مفاهیم بلند شیعی جایگاه مهم و ویژه‌ای دارد.
کد خبر : 916862

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی به کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران پیامی ارسال کرد که توسط بیژن رنجبر مسئول تمشیت و رسیدگی به امور این دانشگاه قرائت شد.

متن کامل پیام ولایتی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خدمت خانواده معزز شهدا، مدیران، اساتید، فرهیختگان و دانشجویان حاضر در سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران سلام عرض می‌کنم.

به روح بلند و نورانی شهدا ادای احترام کرده و از دست اندرکاران برگزاری این آیین پرارج سپاسگزاری می‌کنم.

به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) شهادت همیشه نفع دارد و همیشه از خسارت محفوظ است.

بی تردید شهادت میراثی ارزشمند است که از سالار شهیدان به ما رسیده است و در فرهنگ غنی اسلامی و مفاهیم بلند شیعی جایگاه مهم و ویژه‌ای دارد.

اینجا حکایت از رادمردانی است که با تکیه بر عشق، ایمان و اخلاص در خطیرترین برهه‌های تاریخ انقلاب اسلامی در جبهه‌های مختلف حق علیه باطل حاضر شدند و از سنگر شرف و عزت ملت ایران محافظت کردند و حماسه‌های جاویدان آفریدند.

اینجانب ضمن تجدید احترام به امام شهیدان و شهدای سربلند انقلاب اسلامی ایران، از خداوند متعال علو درجات ارواح طیبه شهیدان را مسئلت نموده و به خانواده معزز آنان درود می‌فرستم.

همچنین از مسئولین و دست اندرکاران سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، تشکر و قدردانی می‌نمایم و از درگاه اقدس حق تعالی توفیقات روزافزون همگان را در زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای جلیل القدر خواستارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته