دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سروری‌مجد: دانشگاه مرجع تأثیرگذاری خانواده بر جوانان است

سروری‌مجد: دانشگاه مرجع تأثیرگذاری خانواده بر جوانان است
قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یکی از اهداف حوزه زن و خانواده در دانشگاه آزاد اسلامی نگاه تحولی، شبکه‌سازی و تأثیرگذاری آن در شئون دانشگاه است و طرح‌هایی را ارائه می‌دهیم که بر جوان و نوجوان اثر مثبت بگذارد.
کد خبر : 916869

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست «معرفی شخصیت مدیریتی و خانواده محور شهید آیت الله رئیسی» با حضور علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان و رابطان امور زنان و خانواده واحد‌های سراسر کشور به صورت حضوری و برخط در سازمان مرکزی دانشگاه  برگزار شد.

 سروری مجد در این نشست با بیان اینکه یکی از اهداف حوزه زن و خانواده در دانشگاه آزاد اسلامی، نگاه تحولی، شبکه‌سازی و تأثیرگذاری آن در شئون دانشگاه است، گفت: به همین جهت نوآوری در انجام فعالیت‌ها و برنامه ریزی‌ها مورد تاکید است. قرار است طرح‌هایی ارائه دهیم که بر جوان و نوجوان اثر مثبت بگذارد.

وی به بیان خاطراتی از شخصیت مدیریتی شهید آیت الله رئیسی پرداخت و اظهار کرد: با رفاقتی که از سال ۶۲ تا الان با شهید رئیسی داشتم، شهادت می‌دهم در این ۴۰ سال، انصافاً نقش بازی نکرد، ادا در نیاورد، از همان موقع صادق و پاک بود. کسی نبود که به خاطر رأی مردم فیلم بازی کند یا ادا درآورد. در سال‌های دهه شصت که به عنوان بازرس به حج تمتع می‌رفتند، بعد از دو سه سال گفتند دیگر نمی‌خواهم به حج بروم، در حالی که کسی که به عنوان بازرس از طرف بعثه رهبری می‌رود، به صورت رایگان اعزام می‌شود و به جا آوردن حج واجب فرصتی است که همه برایش سر و دست می‌شکنند. گفتم چرا قبول نکردید، گفت کار‌های مهمتری دارم. کار بازرسی را دیگران هم می‌توانند انجام دهند، ولی کار‌هایی به جا مانده و مثل باری بر زمین باید انجام دهم.

وی از روحیه ایثار، وظیفه شناسی، مجاهدت و اخلاص شهید رئیسی نکته‌ای مهم را مدنظر قرار داد و گفت: ما اگر بخواهیم مدیر تراز تربیت کنیم، باید به تعمیق باورها، اعتقادات و اصول اخلاقی توجه کنیم.

وی در تشریح نگاه شهید رئیسی به خانواده اضافه کرد: همسر شهید رئیسی تمام تحصیلات آکادمیک را در خانه ایشان گذراند و همه موفقیت‌ها را در خانه رئیسی کسب کرد و این اعتقاد شهید رئیسی به رشد بانوان و تأثیرگذاری در جامعه بود. همسر شهید رئیسی علاوه بر خانواده، صله رحم به مسئله علم، دانش‌آموختگی، رشد علمی، تألیف مقالات و شرکت در محافل علمی و تاثیرگذاری هم می‌پردازد و این امر مهم در خانه شهید رئیسی شکل گرفت و در اجتماع هم ورود کرد.

در ادامه، عاصمه قاسمی مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده با عرض تسلیت شهادت آیت‌الله شهید رئیسی و همراهانش گفت: از دستاورد‌های امور زنان و خانواده نگاه کلانی است که مدیریت دانشگاه به موضوع زنان دارند و همچنین جایگاهی که امور زنان در دانشگاه آزاد اسلامی دارد محصول حمایت‌های طهرانچی و سروری مجد است.

وی افزود: این حمایت‌ها و تلاش همکاران موجب شده تا امروز جایگاه شبکه بانوان نقش آفرین تثبیت و روز به روز بر قوام آن افزوده شود.

قاسمی خواستار فعال‌تر شدن شورای راهبری زنان و خانواده در استان‌ها و پیگیری انجام ماموریت‌های محوله در پهنه‌های هشت گانه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته